اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان زنجانی خبر داد

آغاز ساخت بخش دوم سریال "اسرار نهان" در زنجان

خبرگزاری فارس: کارگردان زنجانی از آغاز ساخت بخش دوم سریال "اسرار نهان" در زنجان خبر داد.

آغاز ساخت بخش دوم سریال "اسرار نهان" در زنجان

حمید بیگلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: سریال "اسرار نهان" به مضامین اخلاقی، انسانی و دینی می‌پردازد که مخاطب امروزی به نوعی با آنها درگیر است.

وی با اشاره به اینکه بخش دوم سریال "اسرار نهان" نیز با مشارکت و همکاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ساخته می‌شود، اضافه کرد: این سریال توسط صدا و سیمای مرکز زنجان تولید می‌شود.

کارگردان و تهیه‌ کننده سریال اسرار نهان با بیان اینکه بخش دوم این سریال در پنج قسمت ساخته می‌شود، خاطر نشان کرد: هر قسمت از سریال "اسرار نهان" شامل داستان‌هایی با مضامین مجزا است.

وی با اشاره به اینکه بخش نخست این سریال در هفت قسمت تهیه و پخش شده است، ادامه داد: این مجموعه تلویزیونی به صورت اپیزودیک و در قسمت‌های 45 دقیقه‌ای تهیه شده بود.

بیگلی با اشاره به اینکه نویسنده مجموعه "اسرار نهان" غلامرضا مهدیون است، تصریح کرد: پویان آقابابایی تصویربردار، عباس خالقی به عنوان مسئول تولید و محمدولی فروتن نیز دستیار برنامه‌ریز این مجموعه به شمار می‌روند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول