اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در فیلمسازی کودک و نوجوان؛

دیدگاه‌ها نباید در ساخت‌ فیلم‌ها بسته باشد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن حمایت از توانخواهان جسمی و ذهنی فردا گفت: با حفظ ارزش‌های مذهبی کشورمان در ساخت فیلم‌های کودک و نوجوان باید از دید‌های باز و موثر نیز استفاده شود.

دیدگاه‌ها نباید در ساخت‌ فیلم‌ها بسته باشد
فرخنده محمودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان به مناسبت برگزاری بیست و پنجمین جشنواره کودک و نوجوان و در حاشیه این مراسم که در مجتمع استاد فرشچیان اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: از طرف جشنواره کودک و نوجوان سه سهمیه برای داوری به شاگردان معلول انجمن حمایت از توانخواهان فردا داده شد که این موضوع نشانگر حمایت خوب دولت از قشر معلول جامعه است.
وی با بیان اینکه انجمن‌های خیریه معلولان همواره حامی این قشر خاص جامعه هستند، تاکید کرد: انتظار داریم در سال‌های آینده تعداد سهمیه داوران معلول جشنواره کودک و نوجوان افزایش باید.
مدیرعامل انجمن حمایت از توانخواهان جسمی و ذهنی فردا گفت: برای داوری معلولان انجمن خیریه توانخواهان در ابتدای کار آموزش‌های اصولی فیلم و سینما در حد ذهنی این افراد به آنها داده شد و امیدوار هستم با شناخت نسبی و خوبی که داوران معلول جشنواره در مورد فیلم و سبک‌های مختلف آن پیدا کرده‌اند به راحتی بتوانند از عهده وظایف محوله برآیند.
وی با اشاره به اینکه جلب کودکان و نوجوانان معلول به عرصه هنر، شور و عشق خاصی را می‌طلبد، اظهار داشت: تمام فرزندان معلول جامعه هدایای ارزشمند خداوندی هستند و مسئولان باید برای زنده نگاه داشتن روحیه پاک آنها دست در دست یکدیگر بگذارند.
 
*حال ساخت فیلم ویژه کودک و نوجوان را نداریم
داور معلول بیست و پنجمین جشنواره کودک و نوجوان اصفهان گفت: با اینکه استعدادهای خوبی در کشور برای ساخت فیلم‌های مخصوص کودک و نوجوان وجود دارد، ولی با اینحال احساس می‌کنم حوصله‌ای برای پرداخت هزینه‌های مالی و زمانی در این مورد وجود ندارد.
زهرا توکلی با بیان اینکه من امروز به عنوان نماینده از طرف تمام معلولان در داوری بیست و پنجمین جشنواره کودک و نوجوان سهیم هستم، اظهار داشت: در داوری خود سعی می‌کنم شخصیت شناسی فیلم و توجه به عناصر خوب یا بد بودن بازیگران را بیشتر از سایر موارد مورد توجه خود قرار دهم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول