اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان فیلم پرواز بادبادک‌ها:

ساخت فیلم‌های ارزشی و فرهنگی را ادامه می‌دهم

خبرگزاری فارس: تهیه‌کننده و کارگردان فیلم پرواز بادبادک‌ها گفت: به ساخت فیلم‌های ارزشی و فرهنگی ادامه می‌دهم، حتی اگر در جشنواره‌ها جایزه نگیرم.

ساخت فیلم‌های ارزشی و فرهنگی را ادامه می‌دهم
علی قوی‌تن در حاشیه اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: اگر فیلمی در جشنواره‌ای جایزه بگیرد یا نه مهم نیست، بلکه تاثیرگذاری فیلم به ویژه بر کودکان اهمیت دارد.
وی ادامه داد: به دلیل اینکه سلایق و علایق به سمت فیلم‌های گیشه‌پسند پیش رفته و سیاست‌های تعیین بهترین فیلم‌ها نیز به همین سمت و سو است، به دنبال آن انتخاب‌ها نیز از همین دسته می‌شود.
تهیه‌کننده و کارگردان فیلم پرواز بادبادک‌ها که از طرف نهادها و سازمان‌ها چهار جایزه را به خود اختصاص داد، بیان داشت: شاید در جشنواره جوایز زیادی را نگرفتم ولی جایزه برای من مهم نیست و همچنان به ساخت فیلم‌های ارزشی و فرهنگی ادامه می‌دهم.
وی اضافه کرد: جایزه سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی (دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم رشد)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان، جایزه بنیاد بین‌الملل غدیر و جایزه موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی به "پرواز بادبادک‌ها" که شاید فیلمی گیشه پسند نیست، تعلق گرفت.
قوی‌تن با اشاره به اینکه برای ساخت فیلم "پرواز بادبادک‌ها" 300 میلیون هزینه کرده‌ام، تصریح کرد: چنانچه سینماداران متوجه باشند که چه فیلم‌هایی را برای اکران انتخاب کنند و برای آموزش و پرورش خریداری شود، شاید مقداری از بودجه‌ها برگردانده می‌شود.
وی فیلم "پرواز بادبادک‌ها" را فیلمی درباره کودک دانست و تاکید کرد: فیلم‌های تولید شده کودکان به سه دسته تقسیم می‌شوند، برای کودک، درباره کودک و به بهانه کودک که هر سه مورد تاثیرگذاری خاص خود را دارد.
کارگردان سینما که در کارنامه خود سنجاقک‌های برکه سبز، بادهای بهاری، نسکافه داغ داغ، سرود تولد، آدمک‌ها، تنها، توطئه، ضربه طوفان، عشق من ـ شهر من را به ثبت رسانده است، افزود: فیلم‌های برای کودک برای رده سنی زیر راهنمایی مناسب است و بزرگسالان در آن دخیل نیستند و باید از فضایی سرگرم کننده برای کودکان برخوردار باشد.
وی ادامه داد: فیلم‌های درباره کودک مسائل آموزشی را هم در خود جا می‌دهد و نباید صرف سرگرمی تولید شود، چون رده سنی بالاتر از راهنمایی را نیز شامل می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول