اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی آموزش و پرورش ابهر خبر داد

اجرای فعالیت‌های متنوع در مراکز بهبود اوقات فراغت

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی آموزش و پرورش ابهر اجرای فعالیت‌های متنوع در مراکز بهبود اوقات فراغت در تابستان سال جاری خبر داد.

اجرای فعالیت‌های متنوع در مراکز بهبود اوقات فراغت

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، نقی عزیزخانی ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به نقش جوانان و نوجوانان در توسعه و تعالی نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: با این اوصاف باید هدایت جوانان و نوجوانان در ایام فراغت از کارهای اساسی دستگاه‌های اجرایی باشد.

وی با اشاره به نامگذرای سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ابراز داشت: امسال باید با همت مضاعف و کار مضاعف شاهد نوآوری در عرصه غنی‌سازی اوقات فراغت باشیم و از لحاظ کیفی و کمی نیز برنامه‌ها را ارتقا دهیم.

معاون پرورشی آموزش و پرورش ابهر فلسفه غنی‌سازی اوقات فراغت را جلوگیری از مفاسد اخلاقی و اجتماعی عنوان و خاطرنشان کرد: مسئولان باید برای این مسئله برنامه‌های مناسبی داشته باشند و با ارائه برنامه‌ها مناسب زمینه غنی‌سازی مناسب اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه اوقات فراغت مهم‌ترین و ارزشمندترین اوقات انسان‌ها به شمار می‌رود، گفت: این اوقات برای مومنان لحظه‌های بسیار شیرین نیایش با خداوند متعال، برای عالمان دقایق فکر و تامل و برای هنرمندان زمان ابداع و نوآوری است و برای بعضی هم که در زندگی برنامه‌ریزی ندارند اوقات فراغت خستگی‌آور و رنج‌آور است.

عزیزخانی کارکرد اوقات فراغت را نشاط، شادابی، تفریح، سرگرمی‌های سالم و رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان دانست و ابراز داشت: به دلیل اینکه کشور ما در ردیف جوان‌ترین کشورهای جهان قرار دارد، ایجاد امکانات برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، می‌تواند در شکل‌گیری شخصیت و هویت آنان و سازندگی ایران اسلامی نقش بسزایی داشته باشد.

وی افزود: رمز موفقیت و شکوفایی آموزش و پرورش در وجود سرمایه بسیار عظیم و با ارزش معلمان و مربیان کارآمد، باتجربه، خلاق و پویا است.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ابهر با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب تمام تلاش خود را برای دستیابی به اهداف شوم و پلید خود آغاز کرده‌اند، بیان داشت: با لطف و عنایت حضرت باری‌تعالی و توجه حضرت ولیعصر(عج) و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و با آگاهی و بصیرت همه همکاران و دانش‌آموزان، همه نقشه‌های شوم و پلید دشمنان به‌ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم پلید صهیونیستی در حال خنثی‌شدن است.

وی در پایان بر اهمیت برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان 91 تاکید کرد و از اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی‌، هنری‌، علمی‌، ورزشی و تفریحی در مراکز بهبود اوقات فراغت خبر داد.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول