اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان خبر داد:

بهره‌مندی 5100 دانش آموز از برنامه‌های اوقات فراغت

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: در تابستان سال‌جاری، بیش از 5 هزار و 100 نفر از دانش‌آموزان خانواده بزرگ امداد از برنامه‌های اوقات فراغت استفاده کرده‌اند.

بهره‌مندی 5100 دانش آموز از برنامه‌های اوقات فراغت
محسن مسعودیان‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در تابستان و ایام اواقات فراغت سال‌جاری بیش از 5100 نفر از دانش آموزان خانواده بزرگ امداد از برنامه های اوقات فراغت استفاده کرده‌اند.
وی افزود: این دانش‌آموزان در 52 پایگاه موقت تابستانه و به مدت 48 روز از برنامه‌های متنوع فرهنگی و تربیتی بهره‌مند شدند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان بیان کرد: تعداد 25 نفر از دانش‌آموزان نیز در ترم تابستان کانون دائم امام علی (ع) زاهدان حضور یافته و از برنامه‌های فرهنگی و تربیتی این کانون استفاده کردند.
مسعودیان‌راد تصریح کرد: در شش ماه نخست امسال، یک هزار و 800  نفر از دانش‌آموزان مقطع متوسطه در دوره‌های حرفه‌آموزی که با همکاری خودکفایی و سازمان‌های فنی و حرفه‌ای برنامه‌ریزی شد، شرکت کرده که انتظار می‌رود این تعداد در نیمه دوم سال با مساعدت و تفاهمی که با سازمان فنی و حرفه‌ای منعقد شده تا سقف 4 هزار نفر افزایش یابد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هیرمند نیز گفت: فرصت‌های شغلی خوبی از طرف کمیته امداد در این شهر اجرا شده به طوری که تاکنون یک هزار و 711 طرح اشتغالزا با اعتبار 43 میلیارد و 425 میلیون ریال در این شهرستان اجرا شده است.
محمد علی محبی افزود: این طرح‌ها در بخش‌های دامداری، کشاورزی، شیلات، صنایع دستی، امور صنفی، خدمات و حمل و نقل مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
وی بیان کرد: همچنین 141 پروژه با بیش از یک میلیارد ریال اعتبار صرف طرح‌هایی از قبیل حصیر بافی، آرایشگری و مشاغل کوچک شده است.
رئیس کمیته امداد شهرستان هیرمند گفت: ایجاد اشتغال برای مددجویان و خودکفایی آنان از اهداف مهم کمیته امداد است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول