اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

کیفیت بخشی برنامه‌های اوقات فراغت در اولویت است

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امسال یکی از مهم‌ترین اولویت‌های برنامه‌های اوقات فراغت، کیفیت بخشی به این برنامه‌هاست.

کیفیت بخشی برنامه‌های اوقات فراغت در اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر خلیل رضایی صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: تجربه نشان داده است در برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت موازی کاری‌ها زیاد است و باید کاری کنیم تا این موازی کاری‌ها کم شده و بر کیفیت بخشی این برنامه‌ها اضافه کنیم.

وی افزود: یکی از برنامه‌هایی که موجب ایجاد انگیزه بین دانش آموزان برای حضور در کلاس‌های اوقات فراغت می‌شود برگزاری اردوهای فرهنگی و تفریحی است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر همکاری خانواده‌ها با آموزش و پرورش را ضروری خواند و گفت: به طور مثال رمز موفقیت استان یزد در کنکور سراسری همکاری خانواده‌ها با آموزش و پرورش بود.

وی با بیان اینکه دشمن برای اوقات فراغت جوانان ما برنامه‌ریزی جدی دارد خاطر نشان کرد: 10 هزار جلد کتاب" حجاب از دیدگاه روایات در بین دانش آموزان توزیع شده و ممکن است فقط روی یک نفر تاثیر داشته باشد که همین نیز برای ما کافی است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: برای بررسی موضوع حجاب در مدارس کارگروهی تشکیل شده و این موضوع را از تمام زوایا مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد.

وی گفت: در ارتباط با رعایت عفاف و حجاب در بین دانش آموزان باید روی غیرت دینی و حیا کار بیشتری در مدارس و جامعه انجام دهیم.

رضایی در ارتباط با برنامه‌های ستاد هفته معلم گفت: برنامه‌های این ستاد نهایی شده و معلمان نمونه شهرستانی، استانی و کشوری استان بوشهر نیز پس از بررسی‌های فراوان مشخص شدند.

وی بیان کرد: در هفته معلم به هماهنگی صدا و سیما معلمان نمونه استان در برنامه زنده تلویزیونی شو نشینی حضور می‌یابند، ضمن اینکه پیگیری‌های لازم برای هدایای معلمان نمونه نیز صورت گرفته است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول