اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان مرکزی

16 هزار نفر در سامانه اوقات فراغت حوزه ورزش ثبت‌نام کردند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته ستاد اوقات فراغت اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از ثبت‌نام 16 هزار نفر در سامانه اوقات فراغت حوزه ورزش خبر داد.

16 هزار نفر در سامانه اوقات فراغت حوزه ورزش ثبت‌نام کردند

مهدی یزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: استان مرکزی از نظر ثبت‌نام اسامی شرکت‌کنندگان در کلاس‌های اوقات فراغت ستاد فراغت اداره ورزش موفق به کسب رتبه هشتم در کشور شد.

به گفته وی کمیته ستاد اوقات فراغت اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی همچنین در سطح استان بعد از اداره آموزش و پرورش موفق به کسب رتبه دوم استانی شد.

وی تصریح کرد: در سنوات قبل فعالیت‌های اوقات فراغت تنها مختص فصل تابستان بود اما در سال‌های اخیر این ستاد در طول سال به فعالیت‌های خود در تمام رشته‌ها ادامه می‌دهد.

مسئول کمیته ستاد اوقات فراغت اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به ثبت‌نام شرکت‌کنندگان در کلاس‌های اوقات فراغت این اداره در سامانه اوقات فراغت بیان کرد: در سال گذشته 12 هزار نفر از استان در این سامانه ثبت‌نام کرده‌ بودند که امسال این تعداد به 16 هزار نفر افزایش یافته است.

یزدی ادامه داد: فعالیت‌های این ستاد ویژه جوانان و نوجوانان نبوده بلکه تمام رده‌های سنی اعم از خردسال و میانسال را نیز در بر می‌گیرد.

وی از پخش اطلاعیه، ارسال پیامک، زیرنویس تلویزیونی برای جذب در کلاس‌های ورزشی اوقات فراغت خبر داد و گفت: برنامه‌های ورزشی اوقات فراغت تنها ویژه فصل تابستان نیست و در تمام فصول سال ادامه دارد.

مسئول کمیته ستاد اوقات فراغت اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با انتقاد از هیئت‌های ورزشی در دادن اطلاعات اظهار کرد: از هیئت‌های ورزشی انتظار داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به ارسال اطلاعات به این کمیته اقدام کرده و اطلاعات خود را به روز در اختیار این کمیته قرار دهند.

یزدی با اشاره به ادغام سازمان ملی جوانان و اداره تربیت‌بدنی گفت: پیش از این سازمان ملی جوانان متولی برنامه‌های اوقات فراغت بود که با ادغام این دو اداره معاونت جوانان اداره ورزش و جوانان مسئولیت برنامه‌ریزی‌ در این بخش را بر عهده دارد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول