اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در برنامه‌های اوقات فراغت امسال صورت می‌گیرد

افزایش 20 درصدی جوانان در طرح اوقات فراغت استان مرکزی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: برنامه‌ریزی به منظور افزایش 20 درصدی دانش‌آموزان در برنامه‌های اوقات فراغت استان آغاز شده است.

افزایش 20 درصدی جوانان در طرح اوقات فراغت استان مرکزی

ابوالفضل خاکباز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در تابستان سال گذشته 31 هزار نفر از دانش‌آموزان جذب کلاس‌های اوقافت فراغت شدند که تلاش به منظور افزایش 20 درصدی این میزان آغاز شده است.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات صورت گرفته در این راستا متعهد کردن 176 مدرسه قرآن سطح استان برای برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت است که امسال شاهد برگزاری طرح اوقات فراغت در مدارس قرانی نیز خواهیم بود.

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به کسب عنوان اولی این اداره در برگزاری طرح اوقات فراغت در بین دستگاه‌های استان در سال گذشته بیان داشت: طی ابلاغیه اداره کل ورزش و امور جوانان استان مرکزی با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته در شاخص‌های مختلف و به ویژه آمار شرکت کنندگان در برنامه‌های فراغتی از سوی سامانه اوقات فراغت وزارت ورزش و جوانان در سال گذشته اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی موفق به کسب رتبه اول استانی شد.

خاکباز در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری همایش مداحان دانش‌آموز طی روزهای آینده خبر داد و گفت: در این همایش 300 مداح دانش‌آموز استان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول