اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

کارگران بسیجی افتخار کشور هستند

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: کارگران بسیجی افتخار کشور هستند چراکه در هر دو جایگاه خود می‌توانند راه‌گشای کشور و استان باشند.

کارگران بسیجی افتخار کشور هستند

احمد عجم دقایقی قبل در همایش بزرگداشت روز بسیج کارگری و یادواره 300 شهید کارگر استان قزوین اظهار کرد: تولید همراه با انگیزه الهی و روحیه بسیجی پیوند بسیار میمونی برای کارگران است.

وی ادامه داد: همیشه نقش جامعه کارگری در سطح استان قزوین یکی از ارکان تولید و اقتصاد بوده است و این نقش با انگیزه‌های الهی و انقلابی و با اجرای فرامین امام راحل و با نگاه به آرمان‌های شهدا و منویات رهبر معظم انقلاب همراه بوده است.

عجم با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون کارگران، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدارهایی که کارگران با ایشان داشته‌اند به صورت مفصل به اهمیت کارگر در استان پرداخته‌اند و در آخرین فرمایشات خود فرموده‌اند: پیوند عمیق بین کار و کارفرما است که در مجموع کار می‌شود و چرخ اقتصاد، از پویایی و کیفیت محصولات و کاهش هزینه‌ها و دقت برای تقویت اعتبار و حمایت از کار و سرمایه کشور رونق می‌گیرد.

استاندار قزوین اضافه کرد: همه‌ دلسوزان انقلاب برای تحقق تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تلاش می‌کنند تا بسترهای لازم فراهم شود.

عجم به تقارن هفته کارگر و هفته معلم اشاره کرد و افزود: تقارن این دو مناسبت دارای معنای خاص خودش است چراکه در کنار عالم، عاملان نیز هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه امیدواریم کارگران تنگناها و بی‌توجهی‌هایی که وجود دارد را در سایه الطاف الهی و پیوندی که با سازمان بسیج کارگری دارند جبران کنند، تصریح کرد: معاونت سیاسی امنیتی استانداری در حال بازبینی مشکلات کارگری است تا مشکلات حوزه کارگری حل شود.

استاندار قزوین با اشاره به خلاء‌های قانونی در بخش صنعت، بیان کرد: به دنبال آن هستیم تا با همت نمایندگان مجلس خلاءهای قانونی را حل کنیم.

عجم در خاتمه اظهار کرد: در سطح استان قزوین تلاش می‌کنیم مشکلات را به حداقل برسانیم و با کمک کارگران و کارفرمایان موانع را برطرف کنیم.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول