اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

الگوی کارگری ایران هیبت جهانی به خود گرفته است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: الگوی جامعه کارگری ایران با تکیه بر خودباوری، مجاهدت وصف‌ناپذیر و قناعت هیبت جهانی به خود گرفته و خواست کشورهای اسلامی است.

الگوی کارگری ایران هیبت جهانی به خود گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری پیش از ظهر امروز در همایش کارگران بسیجی در اردبیل اظهار داشت: کارگران ما با تبعیت از فرهنگ اصیل اسلامی که در آن کار و کارگری یک عبادت و جهاد الهی یاد شده است امروز در سنگر دفاع از استقلال و عظمت اقتصادی ایران حاضر و آماده هستند.

وی انجام تکلیف را ضروری و بدون نیاز به پاداش و تحسینی اعلام کرد و گفت: مدیریت و نوکری مردم تکلیف است و انجام تکلیف نیز نیازی به خواهش و تمنا و چشم داشت خاصی ندارد بلکه باید بی ادعا در سنگر ادای تکلیف آماده شد و صادقانه و بی‌ریا به انجام وظیفه پرداخت.

استاندار اردبیل با یادآوری اینکه مدیران و مسئولان کار و عمل در استان شبانه‌روز در نهایت بی‌ادعایی و سکوت تلاش و مجاهدت می کنند، خاطرنشان کرد:‌ هر چند نباید تحسین و توصیفی در این زمینه داشت اما گاه شیوه کار کردن نیاز به بازگو کردن حقایقی دارد که ضرورت دارد به شکل فراگیر این مسئله اتفاق بیفتد.

صابری در ادامه سخنان خود یادآور شد:‌ کار انقلابی که در حوزه اشتغال و کار‌آفرینی اتفاق افتاده در سایه فعالیت کمیسیون‌های مختلف کارگری و کار گروه‌های تسهیل و روان‌سازی کار بوده که جلسات و نشست‌های آن به صورت مرتب و دوره‌ای انجام شده است.

این مسئول با حمایت از مدیران توانمند و کار‌آمد در حوزه انجام وظایف و رسالت‌ها بیان داشت: ‌در بسیاری از جلسات و بازدیدهای خود با درک شرایط کارگران و شنیدن درددل آنها سعی کردیم گره‌های کور فراروی این حوزه را باز کنیم چرا که معتقدیم مجاهدت در سنگر عمران و آبادانی کشور و تولید بیشتر کم‌بها‌تر از مجاهدت در سنگر دشمن زبون نیست.

رئیس کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان با اشاره به توفیقات کشور در طول انقلاب اسلامی چه ایام قبل از جنگ و چه بعد از دوران جنگ، سازندگی و تلاش مضاعف دلسوزان نظام را یادآور شد و تصریح کرد: الگوی موفقی که امروز مورد اقبال و توجه بسیاری از کشورهای اسلامی و صاحب دولت‌های آزادیخواهانه شده است اغلب برگرفته از مولفه‌های ارزشی و اسلامی است که در آن تکریم و بزرگداشت کارگر و اهمیت دادن به مجاهدت و کار او مورد توجه بوده است.

صابری گفت: ما در سایه تقوا، حق‌خواهی، عدل و انصاف توفیقات بی‌شماری را به دست آوردیم و کارگران و کارفرمایان نیز متحد و همسو در خوداتکایی کشور در عرصه اقتصادی تلاش خستگی‌ناپذیری داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: در کنار این اقدامات مثبت نباید از برخی ضعف‌ها و مشکلات نیز غافل بود که گاه فضای کسب و کار آرام و کم‌دغدغه را تهدید می‌کند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول