اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری انتخابات هیئت رئیسه

حسین‌زاده رئیس جدید شورای شهر قائمشهر شد

خبرگزاری فارس: علی‌اکبر حسین‌زاده با اخذ اکثریت آرا به عنوان رئیس جدید شورای اسلامی شهر قائمشهر انتخاب شد.

حسین‌زاده رئیس جدید شورای شهر قائمشهر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، صبح امروز پانصد و شانزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قائمشهر به منظور انتخاب رئیس جدید شورای اسلامی شهر قائمشهر برگزار شد.

در جلسه فوق‌العاده شب گذشته شورای اسلامی شهر قائمشهر که با حضور همه اعضای شورا به ریاست داریوش اسدزاده به صورت غیر علنی برگزار شد اعضای جدید هیئت رئیسه شورای شهر نیز انتخاب شدند.

به گزارش فارس، در ادامه رای‌گیری مکتوب که با برگه رای مخفی برگزار شد علی‌اکبر حسین‌زاده با سابقه عضویت در هیئت رئیسه در مقام منشی و سخنگو در چند دوره و رئیس کمیسیون فنی شورا به عنوان رئیس جدید شورای اسلامی شهر، حامد سه سلطانی با سابقه عضویت در هیئت رئیسه و رئیس کمیسیون حقوقی شورا و نماینده شورای شهر در شورای شهرستان به عنوان نایب رئیس و سید محمد سادات‌نیا نیز به عنوان منشی اول انتخاب شدند که قرار است برای انتخاب منشی دوم و سخنگو در جلسه امروز شورا تصمیم‌گیری شود.

به گزارش فارس، علی‌‌اکبر "افشین"حسین‌زاده متولد 1346 با سابقه دو دوره عضویت در شورای شهر قائمشهر، دانشجوی کارشناسی معماری در دانشگاه آزاد قائمشهر است که مدیرعاملی شرکت‌های خصوصی، ریاست کمیسیون عمرانی و شهرسازی و نماینده فنی و سخنگوی شورای شهر قائمشهر از سوابق اجرایی و کاری اوست.

همچنین در این جلسه داریوش اسدزاده رئیس شورای شهر قائمشهر نیز تشکیل و فعالیت نهادی با وسعت عظیم شوراها در مناطق شهری و خدمت خالصانه آن به عنوان نمایندگان برخاسته از متن جامعه و اقشار مختلف، آن را افتخاری ارزشمند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرصت و ظرفیت مناسبی برای توسعه و تعالی شهرمان در تمام عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و عمرانی دانست.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول