اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر قزوین:

تحقق مدیریت شهری با همکاری شورای شهر و شهرداری

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر قزوین مدیریت موفق شهری را در گرو همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری برشمرد.

تحقق مدیریت شهری با همکاری شورای شهر و شهرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباس ظاهری شنبه شب در هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین که در محل تالار مردم شورای شهر قزوین و با حضور تمام اعضای شورای این شهر برگزار شد، اظهار کرد: کارکنان شهرداری قزوین با شورای اسلامی همگام هستند.

وی افزود: با همکاری کارکنان شهرداری قزوین و شورای اسلامی این شهر در راستای قانون، دستاورد‌های مناسبی برای نظام و انقلاب اسلامی ایران به دست آمده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: شورای این شهر تلاش دارد تا در راه توسعه عدالت اجتماعی، بر طرف کردن مشکلات روزمره شهروندان قزوینی قدم مؤثری بردارد و نیز با روحیه خیرخواهانه در کارها بتواند در تمام اوقات،برای خدمت به مردم مفیدتر واقع شود.

ظاهری با تشکر از شهردار و مجموعه کارکنان شهرداری قزوین یادآور شد: با کمک شهردار قزوین و مجموعه کارکنان شهرداری نسبت به سال‌های قبل چهره‌ شهر قزوین تغییر کرده و به لحاظ زیبایی نیز در مسیر توسعه حرکت می‌کند و با همکاری این دو جایگاه در کنار هم  می‌توان گفت که مدیریت شهری موفقی داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه با بیان چگونگی انتخاب شوراهای برتر استان قزوین اضافه کرد: یکی از اقداماتی که استانداری و فرمانداری‌های این استان انجام می‌دهند در راستای بررسی عملکرد شوراها باید صورت گیرد.

ظاهری ادامه داد: فرمانداری‌ها باید بر اساس معیار‌ها موجود شوراهای اسلامی شهر و روستا را برای مقایسه در کنار هم قرار داده و نیز شوراهای نمونه برای معرفی به شورای اسلامی استان قزوین از میان آنها انتخاب می‌شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: امسال نیز شورای اسلامی شهر قزوین بعد شورای اسلامی شهر محمدیه در جایگاه دوم شوراهای استان قزوین قرار گرفته است.

ظاهری در پایان بیان کرد: تا به امروز دیده نشده شخصی از شیوه برخورد کارکنان شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین نارضایتی داشته باشد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول