اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

شوراها وقت بیشتری به مشکلات مردم اختصاص دهند

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: شوراها وقت بیشتری به مشکلات مردم اختصاص دهند.

شوراها وقت بیشتری به مشکلات مردم اختصاص دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش احمد خرم‌روز بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از اعضای شورای اسلامی بخش آبپخش اظهار داشت: شورا مظهر و سمبل تحقق یک اصل الهی و اسلامی برگرفته از دین مبین اسلام است.

بخشدار آبپخش خاطر نشان کرد: شوراها نقش کلیدی در اجرای فعالیت‌های عمرانی شهر دارند و با کنترل و نظارت‌های مکرر بر برنامه‌های مختلف مسئولان را در انجام هر چه بهتر کارها یاری می‌دهند.

خرم‌روز با مطلوب ارزیابی کردن فعالیت شوراهای اسلامی در بخش آبپخش بیان داشت: خوشبختانه شوراهای شهر، بخش و روستاهای آبپخش در شأن شهروندان اقدامات و فعالیت‌های مطلوبی انجام داده‌اند.

وی اضافه کرد: این مسئولیت خطیر و سنگین بر عهده اعضای شوراها قرار گرفته و اتحاد و همبستگی و استفاده از نظرات و راهکارهای نخبگان شهرها از مسائل مهمی است که شوراهای اسلامی باید به آن توجه کنند.

این مسئول ابراز داشت: باید وقت بیشتری برای بررسی مسائل و مشکلات مردم اختصاص داده شود، چون میزان رضایتمندی مردم عملکرد شوراها را ارزیابی می‌کند.

بخشدار آبپخش تصریح کرد: شوراهای اسلامی باید تمام مردم را با یکدیگر مساوی بدانند و هیچگونه اختلافی بین شهروندان مختلف ایجاد نکنند زیرا ایشان نمایندگان تمامی مردم هستند.

خرم‌روز تاکید کرد: شوراهای اسلامی شهر، بخش و روستاهای تابعه بخش آبپخش تاکنون اقدامات بسیار خوبی انجام داده‌اند و با تلاش بیش از پیش می‌توانند بیش از وضعیت فعلی برای مردم مثمرثمر باشند.

وی متذکر شد: شوراهای اسلامی باید زبان گویای مردم به مسئولان و زبان گویای مسئولان به مردم باشند و مردم را در جریان تلاش‌های بی‌وقفه مسئولان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دهند.

بخشدار آبپخش ادامه داد: با توجه به نامگذاری مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" تمامی مسئولان باید با جدیت و در راستای تحقق این هدف والا گام بردارند و نقش خود را ایفا کنند.

خرم‌روز خدمت صادقانه به مردم را هدف اصلی تمامی مسئولان دانست و گفت: هدف اصلی مسئولان و به‌ویژه اعضای شوراها رفع مشکلات مردم است و همین مردم پشتیبان و حامی ما خواهند بود.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول