اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی استان قزوین:

شوراها به رأی اکثریت احترام بگذارند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی استان قزوین گفت: اعضای شورای شهرها و روستاهای استان قزوین به رأی اکثریت مردم احترام بگذارند.

شوراها به رأی اکثریت احترام بگذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی کاظمی‌علی‌آبادی بعد از ظهر شنبه در همایش گرامیداشت روز ملی شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: اعضای شوراهای شهر و روستا منافع شخصی را بر منافع مردم ترجیح ندهند و تفکر شورایی داشته باشند.

وی یکی از وظایف شورای اسلامی استان قزوین را ارتباط با مدیران ارشد این استان دانست و بیان کرد: شورای اسلامی استان قزوین با مجموعه استانداری و مجمع نمایندگان استان قزوین کاملا در ارتباط است تا مسائل و مشکلات مردم با شورای شهرستان‌های استان قزوین مطرح و بر طرف شود.

کاظمی‌علی‌آبادی شورای اسلامی استان قزوین را متشکل از پنج نفر از شهرستان‌های مختلف این استان برشمرد که اقداماتی را برای تقویت و حمایت از شورای شهرستان‌های استان قزوین انجام می‌دهند.

رئیس شورای اسلامی استان قزوین دبیرخانه شورای اسلامی استان قزوین را یکی از بهترین دبیرخانه‌های کشور معرفی کرد و افزود: این دبیرخانه با 2 هزار نفر عضو شورای اسلامی شهرها و روستاهای کشور تشکیل شده و در بین 31 دبیرخانه کشور دبیرخانه شوراهای استان قزوین جزو برترین‌هاست.

وی سنخیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی را با اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاها یکی دانست و عنوان کرد: هر دو این‌ها در حوزه قانون‌گذاری فعالیت می‌کنند، تنها مجلس شورای اسلامی در بخش کلان مدیریتی قانون وضع می‌کند و شورای شهرها و روستاها در حوزه شهری قانون می‌گذارند پس نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ‌گونه‌ای پشتوانه شوراهای شهرها و روستاها هستند. 

کاظمی‌علی‌آبادی در خاتمه پیرامون وضعیت ساختمان شورای اسلامی استان قزوین اظهار کرد: با کمک استاندار قزوین ساختمان شورای اسلامی استان قزوین در حال ساخت است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول