اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی خراسان‌جنوبی خبر داد

اجرای 93 درصد مصوبات شورای اسلامی خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی خراسان‌جنوبی از اجرایی شدن 76 مصوبه از مجموع 81 مصوبه این شورا در سال گذشته خبر داد و گفت: بهترین کسانی که می‌توانند عملکرد شوراها را ارزیابی کنند مردم هستند.

اجرای 93 درصد مصوبات شورای اسلامی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا حاجی‌آبادی عصر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت روز ملی شوراها به بیان گزارشی از عملکرد شورای اسلامی استان پرداخت.

وی اظهار داشت: در سال 89 تعداد 11 جلسه استانی شورا تشکیل شده است که در مجموع این جلسات دارای 63 دستور جلسه بوده که 52 مورد آن اجرایی شده است.

رئیس شورای اسلامی خراسان‌جنوبی ادامه داد:‌ در سال 90 نیز تعداد 12 جلسه برابر با 40 ساعت تشکیل شده که در این جلسات 81 دستور مورد بررسی قرار گرفته که از این تعداد 76 مورد اجرایی شده است.

*عملکرد شورای اسلامی استان مثبت بوده است

حاجی‌آبادی از حضور اعضایی از شورای عالی استان‌ها در جلسات شورا‌ی اسلامی استان خبر داد و افزود: ارزیابی‌های صورت گرفته در مورد عملکرد شورا در استان مثبت بوده است.

وی در مورد حضور شوراها در جلسات استانی نیز گفت: در سال‌های پیش شورای اسلامی استان عضویت هشت کارگروه تخصصی استان را داشته است که بر اساس مصوبه جدید هیئت دولت شورای اسلامی تنها عضو کارگروه تجهیزات و منابع استانی است.

رئیس شورای اسلامی خراسان‌جنوبی شوراها را یکی از ارکان تصمیم‌گیری در سطح جامعه دانست و گفت: مشورت، برنامه‌ریزی، نقش‌های اجرایی و نظارت از جمله مقوله‌های اصلی است که در کار شورا‌ها دارای اهمیت است.

حاجی‌آبادی تصریح کرد: اصل تشکیل شورا‌های اسلامی در کشور با هدف واگذاری امور به خود مردم بوده است که این هدف محقق شده چرا که اعضای شورای اسلامی منتخب مردم و از متن مردم هستند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول