اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش:

اختلاف نظر اعضای شوراها اشکال محسوب نمی‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبپخش گفت: اختلاف نظر اعضای شوراها اشکال محسوب نمی‌شود.

اختلاف نظر اعضای شوراها اشکال محسوب نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش حجت‌الاسلام خداداد رضایی بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از شوراهای اسلامی بخش آبپخش اظهار داشت: 9 اردیبهشت‌ماه روز شوراها تبلور یک اصل الهی، اسلامی و قرآنی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: در راستای تحقق امر والای شور و مشورت و این حقیقت اسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد قانون تشکیل شوراهای اسلامی در شهرها و روستاها بوده‌ایم.

رضایی در همین راستا خاطر نشان کرد: در طول سه دهه عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد خدمات بی‌وقفه و فراوان شوراهای اسلامی به مردم ولایی ایران اسلامی بوده‌ایم.

این مسئول ادامه داد: شوراها مظهر اراده ملی و نماد مردم‌سالاری هستند و در تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های خود تنها باید منافع مردم را به عنوان عنصر اصلی مورد توجه قرار دهند.

امام جمعه آبپخش بیان داشت: شوراها در تمامی امور و تصمیم‌گیری‌ها به منظور عمران و آبادانی شهرها و روستاها دخالت دارند و باید به بهترین نحو در این راستا اقدام کنند.

رضایی در همین ارتباط تاکید کرد: این بهترین هدیه‌ای است که نظام جمهوری اسلامی به ملت ارزانی داشته به طوری که در سایه آن مردم حق دخالت در تعیین سرنوشت خویش را دارند و این مظهر و نشانه مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ابراز داشت: اعضای محترم شوراهای اسلامی باید در سایه وحدت و همدلی که همواره مورد تاکید معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب بوده گام بردارند و در این مسیر برای توسعه میهن اسلامی تلاش کنند.

امام جمعه آبپخش عنوان کرد: قطعا شوراهایی موفق خواهند بود که با هم همراه و همدل باشند و از تضارب افکار، آراء و اندیشه‌های یکدیگر استفاده کنند.

رضایی اذعان داشت: ممکن است اعضای شوراهای اسلامی در یک امر یا مساله با هم تفاوت و اختلاف نظر داشته باشند این یک نقص و اشکال محسوب نمی‌شود و آنچه از اهمیت بالایی برخوردار است همراهی و همدلی ایشان برای خدمت‌رسانی به امت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول