اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سوادکوه:

استفاده بهینه از ظرفیت گردشگری سوادکوه باید در اولویت قرار گیرد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار سوادکوه گفت: استفاده بهینه از ظرفیت گردشگری، دامداری، جنگل و منابع زیرزمینی و روزمینی باید در اولویت برنامه‌ریزی‌های عملی شوراها قرار گیرد.

استفاده بهینه از ظرفیت گردشگری سوادکوه باید در اولویت قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، لهراسب رحمتی صبح امروز در دیدار با اعضای شورای شهرستان سوادکوه با گرامیداشت روز شوراها، بیان داشت: شوراهای اسلامی شهرها و روستاها حد فاصل مردم و مسئولان و پیگیری‌کننده حل مشکلات آنان هستند.

معاون فرماندار سوادکوه عنوان کرد: شوراها، چکیده مردم برای دستیابی به اهداف توسعه و پیشرفت هستند.

این مسئول به چارچوب‌های فعالیت‌های شوراهای اسلامی اشاره کرد و افزود: شناسایی استعدادها و مشکلات و پیگیری آن تا حصول به نتیجه باید در دستور کار شوراها قرار گیرد.

وی به استعدادهای ویژه شهرستان سوادکوه برای توسعه و پیشرفت اشاره کرد و گفت: شوراها برای عملی کردن اهداف توسعه شهرستان و تلاش برای اشتغالزایی پایدار و درآمدزایی برای شهرستان تلاش کنند.

رحمتی به ظرفیت‌های بالقوه توسعه شهرستان سوادکوه اشاره کرد و یادآور شد: استفاده بهینه از ظرفیت گردشگری، دامداری، جنگل و منابع زیرزمینی و روزمینی باید در اولویت برنامه‌ریزی‌های عملی شوراها قرار گیرد.

معاون فرماندار سوادکوه با بیان این مطلب که برخی از مشکلات شهرستان سوادکوه ارتباط مستقیمی با بخش‌های مختلف دارد، خاطرنشان کرد: شوراها با برنامه‌ریزی‌های مشترک برای حل مشکلات مشترک و توسعه منابع درآمدزایی سوادکوه برنامه‌ریزی و مدیریت کنند.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه به حمایت و پشتیبانی فرمانداری از شوراها تاکید کرد و متذکر شد: ارتباط نزدیک و مستمر با مردم شاخص مهمی برای فعالیت مثمر ثمر شوراهاست.

وی خواستار استفاده از نخبگان مختلف در رشته‌های گوناگون برای مشاوره و همکاری در توسعه سوادکوه توسط شوراها شد و اذعان داشت: صبغه مردمی شوراها فرصت مناسبی برای تعمیق حضور مردم در صحنه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول