اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل گردشگری سمنان خبر داد

آموزش آنلاین اصول گردشگری در سمنان

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان از برگزاری دوره آموزشی آشنایی مسئولان تأسیسات گردشگری این استان با نحوه ارائه آمار آن‌لاین خبر داد.

آموزش آنلاین اصول گردشگری در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، حمید یزدانی گفت: مرحله نخست این دوره آموزشی، توسط معاونت گردشگری این اداره‌کل ویژه هتل‏داران سمنان، مهدیشهر و گرمسار برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ارائه آمار دقیق، به ‏روز رسانی عملکرد واحدهای اقامتی و پذیرایی استان و تلاش برای ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات توسط این واحدها عنوان کرد.

یزدانی گفت: شرکت‏کنندگان در این دوره آموزشی با مباحثی از جمله نحوه تکمیل فرم‏های آماری به صورت روزانه و ... آشنا شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان با اشاره به تداوم برگزاری این دوره‏های آموزشی اظهار داشت: این دوره به زودی در شاهرود و دامغان نیز برگزار می‏شود.

یزدانی بیان کرد: از این پس و با توجه به برگزاری این دوره‏های آموزشی، سرعت انتقال اطلاعات بالا رفته و تعداد مسافران و گردشگران ورودی به تأسیسات گردشگری استان سمنان و ارزیابی و بررسی عملکرد هتل‏ها و مراکز اقامتی و پذیرایی به صورت روزانه قابل بهره‏برداری خواهد بود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول