اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی گلستان:

امنیت گردشگران در مناطق گردشگری گلستان افزایش می‎یابد

خبرگزاری فارس: مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: امنیت گردشگران استان در مناطق گردشگری افزایش می‎یابد.

امنیت گردشگران در مناطق گردشگری گلستان افزایش می‎یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، قربان عباسی در بازدید مشترک با فرماندهی نیروی انتظامی استان گلستان از پایگاه‎های نیروی انتظامی در مناطق گردشگری استان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مسایل زیربنایی و زیرساختی صنعت گردشگری وجود امنیت حداکثری است که در این راستا این اداره کل تلاش می‎کند گام‎های مؤثری را برداشته و راه را برای گردشگران هموارتر سازد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه طبق گزارش نظرسنجی انجام شده در ستاد دائمی تسهیلات سفر استان در نوروز 1391 یکی از دغدغه‎های مهم مسافران و گردشگران ورودی به استان تأمین امنیت در گردشگاه‎های استان است لذا برای افزایش امنیت قرار بر این است تفاهمنامه‎ای فیمابین این اداره کل با نیروی انتظامی استان منعقد شود تا اماکن و امکانات نیروی انتظامی در گردشگاه‎های استان با همکاری این دوستان خدمتگزار افزایش یابد.

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گلستان اذعان داشت: در مکان‎هایی که نیروی انتظامی پایگاه و مقر ثابتی ندارد این اداره کل ساختمان و مکان‎های مورد نظر را برای استقرار نیروی انتظامی احداث می‎کند.

در پایان عباسی اظهار امیدواری کرد با اقدامات انجام شده و تأمین امنیت روزافزون استان بر تعداد مسافران و گردشگران افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول