اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اوقاف و امور خیریه تویسرکان:

حضرت زهرا(س) الگوی حقیقی در ولایت‌پذیری است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه تویسرکان گفت: حضرت زهرا(س) الگوی نمونه و حقیقی در دفاع از دین و ولایت‌پذیری است.

حضرت زهرا(س) الگوی حقیقی در ولایت‌پذیری است

احمدرضا خزائی  امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) فجر درخشانی است که امامت، ولایت و نبوت از وجود باارزش او درخشیده شد، اظهار داشت: زنان مسلمان باید در زندگی شخصی، اجتماعی و خانوادگی خود حضرت فاطمه(س) را الگوی خود قرار دهند چرا که کامل‌ترین زن برای رشد و بالندگی در عرصه‌های مختلف زندگی دخت پیامبر است.

وی با اشاره به اینکه خانواده مهمترین اولویت فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی حضرت فاطمه (س) بوده است، تأکید کرد: حضرت زهرا(س) چنانچه ضرورتی ایجاب می‌کرد در کنار خانه‌داری خود فعالیت سیاسی و اجتماعی نیز انجام می‌دادند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه تویسرکان با اشاره به اینکه حضرت فاطمه (س) با وجود همه فعالیت‌های اجتماعی خود اصالت را به وظیفه مادری و همسری می‌دادند بیان داشت: ایشان‌‌ علاوه بر فعالیت‌های خانه در عرصه سیاست نیز فعالانه حضور داشتند به صورتی که خانه حضرت زهرا(س) مرکز تجمع مجاهدان در جنگ‌ها و مداوای مجروحان بود.

وی با اشاره به اینکه ایشان الگوی حقیقی در دفاع از دین، ولایت‌پذیری است، تصریح کرد: حضرت زهرا(س) نمونه کامل الگوپذیری برای یک زن مسلمان است که دشمنان دین مبین اسلام درصدد ضربه زدن به این امر مهم هستند.

خزائی شناخت و ترویج زندگی حضرت زهرا (س) را برای جامعه کنونی امری واجب برشمرد و تأکید کرد: در عصر حاضر شناخت و آگاه‌بخشی جامعه نیازمند شناخت زوایای آشکار و پنهان زندگی حضرت زهرا(س) است.

وی افزود: اشاعه این مهم در سطوح زندگی اقشار مختلف اجتماع با تعمیق بخشی شاخصه‌های انتظار بسترساز ظهور امام عصر (عج) می‌شود.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه تویسرکان در پایان سخنان خود با استناد به این سخن از حضرت ولی عصر(عج) که می‌فرماید؛ "دختر رسول خدا(ص) برای من اسوه نکویی است"، تصریح کرد: تلاش کنیم با تبعیت از امام عصر (عج)برای الگوپذیری از زندگی حضرت فاطمه (س) زندگی دنیوی و اخروی خود را بیمه کنیم.

انتهای پیام/‌ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول