اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر:

سومین سوگواره یاس نبوی در 8 بقعه متبرکه ملایر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از برگزاری سومین سوگواره یاس نبوی در هشت بقعه متبرکه در شهرستان ملایر خبر داد.

سومین سوگواره یاس نبوی در 8 بقعه متبرکه ملایر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام رضا زین‌العابدینی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در ملایر ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و ایام فاطمیه به ابعاد شخصیتی این بانوی بزرگ اشاره کرد و اظهار کرد: ایشان با فداکاری و دفاع از دین و ولایت خودشان موجب رشد و ترقی اسلام شدند و تمام لحظه‌های زندگی خود را برای ترویج دین اسلام صرف کردند.

وی الگوگیری از این بانوی بزرگ اسلام را وظیفه یک مسلمان و شیعه واقعی برشمرد و گفت: در راستای گرامیداشت ایام فاطمیه اداره اوقاف و امور خیریه ملایر نیز همزمان با سراسر کشور امسال سومین طرح سوگواره یاس نبوی را برگزار می‌کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر افزود: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی امسال نیز این برنامه در امامزادگان و بقاع متبرکه در کشور همزمان با ایام فاطمیه اجرا می‌شود.

وی از برگزاری سوگواره یاس نبوی در هشت بقعه متبرکه شهرستان ملایر خبر داد و افزود: این بقاع شامل امامزاده عبدالله ملایر، تکیه حضرت ابوالفضل، امامزاده ابراهیم طجر سامن، امامزاده زبیده خاتون زمان‌آباد، امامزاده سیدعلی حسین داویجان، امامزاده سعید آورزمان و امامزاده احمد و محمود روستای کیکله است.

زین‌العابدینی تصریح کرد: مراسم ویژه شهادت حضرت زهرا نیز فردا چهارشنبه ساعت 10 صبح همزمان با سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم در امامزاده عبدالله ملایر برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: مراسم شهادت حضرت زهرا (س) در ایام فاطمه در امامزادگان با حضور روحانیان و مبلغان اعزامی به اماکن و بقاع متبرکه انجام شده است.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول