اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهره‎برداری آب‎وفاضلاب شهری گلستان:

450 هزار نفر از پروژه فاضلاب گرگان بهره‎مند می‎شوند

خبرگزاری فارس: معاون بهره‎برداری آب‎وفاضلاب شهری گلستان گفت: پروژه فاضلاب شهر گرگان در سه فاز تصفیه‌خانه و برای جمعیتی بالغ بر 450 هزار نفر برای افق طرح 1410 محقق می‎شود.

450 هزار نفر از پروژه فاضلاب گرگان بهره‎مند می‎شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مهدی شکیبافر صبح امروز در جمع کارشناسان شرکت آب‎وفاضلاب شهری گلستان اظهار داشت: اتمام کامل پروژه فاضلاب گرگان بستگی مستقیم به میزان اعتبارات مصوب و تخصیص سنواتی دارد و اکنون بهره‎برداری از 50 درصد شبکه و یک فاز از تصفیه‌خانه در حال حاضر در دست اقدام است.

وی جمعیت تحت پوشش آب شرب در گرگان را بالغ بر 330 هزار نفر برشمرد و افزود: از این تعداد در بهره‎برداری از فاز یک تصفیه‌خانه فاضلاب گرگان، جمعیتی بالغ بر 150 هزار نفر تحت پوشش قرار گرفته و به مرور پس از تکمیل ظرفیت بهره‌برداری از فاز دو تصفیه‌خانه نیز آغاز خواهد شد.

شکیبافر متذکر شد: هر پروژه فاضلاب برای دوره زمانی معین که اصطلاحاً به آن طرح گفته می‎شود طراحی می‎شود، دوره طرح فاضلاب گرگان 25 ساله است و از سال 1385 آغاز عملیات اجرایی آن شروع و تا سال 1410 به طور کامل محقق خواهد شد.

معاون بهره‎برداری آب‎وفاضلاب شهری گلستان با بیان اینکه این مدت زمان استاندارد و متعارف برای تمامی طرح‎های فاضلاب است خاطر نشان کرد: بدیهی است طراحی خطوط انتقال، شبکه‎های جمع‎آوری و تصفیه‌خانه و ایستگاه‎های پمپاژ نیز بر اساس جمعیت انتهای دوره طرح یعنی سال 1410 بوده است و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول