اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد

بازدید دانشجویان و اساتید دانشگاهی قم از پروژه‌های مهم شهری

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم گفت: به منظور مشاهده روند پیشرفت پروژه‌های شهری، دانشجویان و اساتید دانشگاهی قم از پروژه‌های شهری بازدید می‌کنند.

بازدید دانشجویان و اساتید دانشگاهی قم از پروژه‌های مهم شهری

طوبی حجازی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: شورای اسلامی شهر قم در سال گذشته عملکرد و پیشرفت خوبی در اجرای پروژه‌های شهری داشته است.

وی افزود: پروژه‌های شهری قم در سال گذشته با توجه به همزمانی شورای سوم با دقت و سرعت خوبی کلید خورد و پروژه‌ها نیز در زمان مقرر به نتیجه رسیدند، همچنین در بخش حمل و نقل قدم‌های موفقی برداشته شد.

عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: 99 درصد تملک پروژه بلوار پیامبر اعظم نیز انجام شده است.

حجازی عنوان داشت: علاوه بر این شورای اسلامی شهر قم در سال 90، اجرایی شدن پنج پروژه‌ مهم شهری شامل طرح حرم تا حرم، پل‌های سه سطح 9 دی، پل جمهوری اسلامی، مونوریل و مترو را در دستور کار خود قرار داده است.

وی اظهار داشت: نوروز امسال نوروز متفاوتی در قم بوده و شهرداری با توجه به رویکرد همه جانبه برای نخستین بار در مباحث مالی تسویه حساب کرده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم، شهردار قم را یک شهردار فعال معرفی و خاطرنشان کرد: شهردار قم با دیدگاه جمعی، مشارکت خوبی در بخش زیباسازی شهری داشته است.

* بازدید اقشار مختلف جامعه از پروژه‌های شهری در هفته شوراها

حجازی با اشاره به برنامه‌های هفته شورا گفت: شورای شهر قم همانند سال‌های گذشته در هفته شورا برنامه و بازدید‌‌های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی اظهار داشت: همچنین به منظور گستردگی پروژه‌های شهری و اهمیت آنها، پرسنل شورای شهر به همراه اساتید حوزه و دانشگاه و ‌دانشجویان روزانه به همراه یک دستگاه اتوبوس از پروژه‌های شهری قم بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول