اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

دولت دهم پروژه نیمه‌تمام به ارث نمی‌گذارد

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت:‌ دولت دهم مصمم است تا پروژه نیمه‌تمام و تکمیل نشده را برای دولت بعدی به ارث نگذارد.

دولت دهم پروژه نیمه‌تمام به ارث نمی‌گذارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری عصر امروز در مراسم افتتاح اولین نمایشگاه دستاوردهای سفر چهارگانه رئیس جمهور به استان اردبیل اظهار داشت: در دولت نهم و دهم مسابقه خدمتی برگزار شد که همه سعی کردند بی‌منت و بی‌ریا در عرصه کار، تلاش و خدمت حاضر باشند به طوری که در برخی از موقعیت‌ها نیز در استان اردبیل چراغ خاموش عمل کردیم.

وی با مقایسه وضعیت پیشرفت و آبادانی این استان در مقایسه با دوران تاریک ستم‌شاهی تصریح کرد: اگر امروز اردبیل صاحب بزرگ‌ترین نیروگاه تولید برق به میزان سه برابر بالاتر از ظرفیت خودش است و یا روستاها و مناطق محروم این استان از نعمت آب، برق، گاز و داشتن مدارس مقاوم بهره‌مند هستند و یا از جاده آسفالته بهره‌مند شدند در سایه نگاه عادلانه و حقیقی به مطالبات مردم جمهوری اسلامی ایران است که به شکرانه پیروزی انقلاب در 34 سال گذشته دستاوردهای ممتاز نصیب این کشور شده است.

صابری خاطر نشان کرد: البته همه این خدمات در قبال خون شهدا و عظمت ایثارگران این جامعه بسیار ناچیز است ولی دولت نهم و دهم به عنوان یک پدیده در حوزه‌های مختلف با مدیران و طرح‌هایی که هر کدامشان یک پدیده بودند، تلاش کرده تا بهترین و شایسته‌ترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند.

این مسئول اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب در هیچ دولتی به اندازه دولت نهم و دهم به کلنگ‌زنی‌های واقعی و غیرمجازی توجه نشده است به طوری که هر کلنگی که در این استان در 22 ماه گذشته زده شده است یا ظرفیت تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن داشته یا جلوی کلنگ‌زنی‌های بی‌سرانجام و تشریفاتی گرفته شده است.

وی حرکت دولت خدمتگزار را در تکمیل 800 طرح و پروژه عمرانی در قالب مهر ماندگار یادآور شد و ادامه داد: در استان اردبیل نیز در شرایط کنونی قرار است تا خرداد سال آینده 27 طرح و پروژه اساسی در قالب این طرح تکمیل و به بهره‌برداری برسد تا مبادا ارثیه نیمه‌تمام و تکمیل نشده به دولت بعدی منتقل شود.

به گزارش فارس، استاندار اردبیل در ادامه به کار برخی از خناسان و ساده‌لوحان در زیر سئوال بردن عملکرد دولت و سیاه‌نمایی در این زمینه بیان کرد: دولت حزب‌اللهی احمدی‌نژاد که خود را مدیون خون شهدا و ایثارگران می‌داند از آغازین روز فعالیتش در نهایت مظلومیت، ساده‌زیستی و بی‌ادعایی چنان رفتار کرده است که حتی حرکت شایسته دولتمردان ما امروز به الگویی برای کشورهای دیگر تبدیل شده است.

صابری از روابط عمومی‌ها و دست‌اندرکاران حوزه اطلاع‌رسانی خواست برای خروج از این مظلومیت عملکردها را تبیین کنند و کارهای انجام شده را به گوش مردم برسانند.

*سفرهای شهرستانی استاندار اردبیل از سر گرفته می‌شود

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ‌در مدت باقی‌مانده از عمر دولت دهم در کنار برپایی ملاقات عمومی و مردمی و امتداد تکمیل پروژه‌های مسکن مهر، اشتغال مولد، توسعه بخش کشاورزی، اجرای طرح مهر ماندگار و هدفمند کردن یارانه‌ها سفرهای شهرستانی با حضور مدیران اجرایی را به راه می‌اندازیم تا به دور از میزنشینی‌های متداول در عرصه خدمت حضوری ملموس‌تر داشته باشیم.

صابری انجام چنین وظایفی را یک تکلیف شرعی و دینی برشمرد و افزود: انتظار می‌رود خدمت‌رسانی بی‌منت و ساده دولت خدمتگزار در هیاهوی الگوهای نابهنجار استکبار جهانی به مدل و الگوی موفق در دنیا تبدیل شود به طوری که ما امروز نیازمند ارایه الگوی خدمت بی‌منت به کشورهای مسلمان و تازه از یوغ استکبار جدا شده هستیم.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: امسال همچنین تلاش می‌کنیم در کنار تواضع و خضوع کامل به مردم در عرصه خدمت‌رسانی پیگیر مصوبات سفرهای چهارگانه رئیس جمهور و پروژه‌ها و طرح‌های بر زمین مانده باشیم تا آثار این اقدام مناسب دولت نمود حقیقی پیدا کند.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول