اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنایع کوچک شهرکهای صنعتی خراسان‌رضوی خبر داد

اجرای 31 پروژه در حمایت از نوسازی صنایع

خبرگزاری فارس: معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی از اجرای 31 پروژه در قالب حمایت از نوسازی و تجدید ساختار صنایع در خراسان‌رضوی خبر داد.

اجرای 31 پروژه در حمایت از نوسازی صنایع

مسعود مهدی‌زاده ظهر امروز در حاشیه مراسم معرفی و تجلیل از کارگران نمونه استان خراسان‌رضوی که در آمفی‌تئاتر سالن اداره‌کل تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون ریال یارانه از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی پرداخت می‌شود.

معاون صنایع کوچک این شرکت از اجرای طرح حمایت از نوسازی و تجدید ساختار صنایع در سال جاری در واحدهای صنعتی استان خراسان‌رضوی خبر داد و افزود: این شرکت در راستای وظایف قانونی و هم‌چنین سیاست‌های حمایتی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از واحدهای صنعتی کوچک و متوسط، برنامه‌های ویژه‌ای را برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی در اولویت کاری خود قرار داده است.

وی افزود: تعداد 27 قرارداد در زمینه‌های استقرار چرخه بهره‌وری، عارضه‌یابی و استقرار ابزارهای بهبود کیفیت و 4 پروژه مطالعاتی در راستای توسعه بازار محصولات داخلی انجام می‌شود.

مهدی‌زاده خاطرنشان کرد: در راستای این طرح حمایت‌ها در اجرای طرح‌های بهبودی و رفع عارضه‌های شناسایی شده نیز به صورت تسهیلات ویژه در اختیار واحدهای تولیدی قرار خواهد گرفت که این حمایت در مرکز استان 25 درصد و در سایر مناطق کم‌تر توسعه‌یافته 30 درصد است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول