اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر مرزن‌آباد در مازندران:

شوراها را تشریفاتی قلمداد نکنید

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر مرزن‌آباد گفت: شوراها را تشریفاتی قلمداد نکنید، زیرا آنها لبریز از مطالبات مردم و درخواست‌های فراوان و ادامه‌دهندگان راه شهدا هستند.

شوراها را تشریفاتی قلمداد نکنید

به گزارش خبرگزاری فارس از مرزن‌آباد، محمد ردایی عصر امروز در همایش بزرگ شوراهای شهرستان چالوس که در مرزن‌آباد برگزار شد، بیان داشت: شوراها کمک خواهند کرد تا جامعه به سمتی برود که رضایت بیشتری از زندگی در آن به وجود آید.

وی اظهار داشت: شوراهای اسلامی صادقانه و بر اساس دستور قرآن کریم ارکان و تصمیم‌گیری و اداره امور کشور را برعهده گرفته‌اند که جا دارد صمیمانه این روز را به همه همکارانم در شوراهای اسلامی شهر و روستا تبریک عرض کنم.

ردایی با اشاره با نامگذاری امسال به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط رهبر معظم انقلاب ادامه داد: همت و تلاش مضاعف، یکدلی و هماهنگی مسئولان نظام و شوراها را می‌طلبد تا برای تحقق منویات رهبر انقلاب و اجرای سیاست‌های کلی نظام  گام‌های اساسی بردارند.

وی از شوراها به‌عنوان نهادهای مردم‌محور و حلقه اتصال بین مردم و مسئولان یاد و تصریح کرد: شوراها نهادهایی برخاسته از اراده مردم و منشاء خدمات ارزشمند هستند که حساس‌ترین نقش را برای ارتباط مناسب میان مردم و مسئولان ایفا می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر مرزن‌آباد با تاکید بر اینکه این نمونه مردمسالاری دینی نباید به هیچ وجه کمرنگ شود و اصول و مواد قانونی آن نباید به دست فراموشی سپرده شود، گفت: اگر بتوانیم گره‌ای از مشکلات مردم باز کنیم آنگاه پشتیبان حاکمیت و ولایت فقیه شده‌ایم.

ردایی با اشاره به سخنان امام علی (ع) که فرمودند:« هیچ پشتیبان و تکیه‌گاهی همچون مشورت نیست و مشورت عین هدایت است»، خاطرنشان کرد: شوراها را تشریفاتی قلمداد نکنید، زیرا آنها لبریز از مطالبات مردم و درخواست‌های فراوان ادامه دهندگان راه شهدا هستند.

وی بیان داشت: اقتدار شورا را با همسو بودن حفظ کنیم تا بر اساس آموزه‌های اسلام و قرآن برای حل مشکلات مردم و پیشرفت و آبادانی کشور در حد وظیفه و اختیار تلاش کنیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول