اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان:

منبع درآمدی شورا‌ها بسیار پایین است

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: منبع درآمدی شورا‌ها یکی از مهم‌ترین مشکلات موجود در راستای فعالیت این نهاد‌ها است و درآمد‌های شورا‌های شهر و روستا بسیار پایین است.

منبع درآمدی شورا‌ها بسیار پایین است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدمصطفی طباطبایی‌نژاد ظهر امروز در همایش روز ملی شوراهای اسلامی اظهار داشت: مردم باید با رأی خود نمایندگان اصلح و توانمند را برای شورا‌های شهر و روستا انتخاب کنند و شورا‌ها و شهردار‌ها برای انجام امور خود به حمایت نیاز دارند.

وی با اشاره به اینکه شورا‌ها مرجع تصمیم‌گیری هستند، اضافه کرد: اما در برخی از موارد منبع قدرت با برخی از فعالیت‌های شورا‌ها مخالفت می‌کند و شورا‌ها برای اجرای امور خود به حمایت نیاز دارند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان تصریح کرد: در مجلس هفتم و هشتم اقدامات مناسبی در راستای فعالیت‌های شورا‌ها صورت گرفت و وجود و فعالیت کمیسیون شورا‌ها یکی از مسائل بسیار مهم در مجلس شورای اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه افزایش دو سال به عمر شورا‌ها یکی از مصوبات ویژه مجلس شورای اسلامی است، ادامه داد: هم‌زمانی انتخابات شورا‌ها با انتخابات ریاست جمهوری یکی از مهم‌ترین دلایل این موضوع محسوب می‌شود.

طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه شورا‌ها و شهرداری‌ها باید با هم‌دلی و اتحاد با یکدیگر در راستای رشد و توسعه جامعه حرکت کنند، تأکید کرد: منبع درآمدی شورا‌ها یکی از مهم‌ترین مشکلات موجود در راستای فعالیت این نهاد‌ها است و درآمد‌های شورا‌های شهر و روستا بسیار پایین است.

وی با اشاره به اینکه راهکار‌های ایجاد درآمد برای شورا‌ها بررسی شود، بیان داشت: مسئولان باید در این زمینه توان شورا‌ها را افزایش بدهند و با اجرای طرح‌های مناسب درآمد شورا‌ها را افزایش بدهند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان افزود: شورا‌ها و شهرداری‌ها بدون داشتن منبع درآمد نمی‌توانند اقدامات لازم را به منظور رسیدگی به مشکلات مردم و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های شهری انجام بدهند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول