اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌جنوبی:

شوراها حلقه‌های واسط مردم و دولت در تسهیل‌سازی امور هستند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌جنوبی شوراها را حلقه‌های واسط مردم و دولت در تسهیل‌سازی امور دانست.

شوراها حلقه‌های واسط مردم و دولت در تسهیل‌سازی امور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان‌جنوبی، قهرمان رشید در پیامی به مناسبت روز شوراها اظهار داشت:‌ تشکیل شوراهای اسلامی با فرمان تاریخی امام (ره) در نهم اردیبهشت‌ماه 1359 که در واقع تجلی اراده مردمی در اداره مدیریت‌های محلی هستند به‌عنوان ارکان تصمیم‌گیری و نظارت بر مسائل جامعه و به‌عنوان حلقه‌های واسط مردم و دولت در راستای تعامل و همکاری در برنامه‌ها و تسهیل‌سازی امور نقشی بی‌بدیل دارد.

وی افزود: به یمن استقرار نظام مستحکم جمهوری اسلامی ایران در راستای احترام و اکرام به شخصیت و حقوق مردم ایران نهادی به نام شورای اسلامی در این کشور شکل گرفت.

استاندار خراسان‌جنوبی در ادامه این پیام تصریح کرد: جایگاه و اهمیت امر شورا و مشورت در آینه وحی، سیره نبوی و ائمه اطهار و نیز اندیشه حکما و قانونگذاران از چنان اهمیتی برخوردار است که همواره مشورت در امور را چراغ راه و رمز موفقیت امور و اجتناب از آن را رفتن به بیراهه تعبیر کرده‌اند.

رشید یادآور شد: این روز با شکوه را به همه اعضای شوراها که با وظیفه‌شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهر و روستا تلاش می‌کنند و با امانت، کفایت، درایت و حسن سلوک برای نیل به جامعه شهروندمدار خالصانه و عاشقانه کوشش می‌کنند تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی در پایان این پیام می‌افزاید: از ایزد منان خدمت رسانی وسیع، اهتمام به سلامت جامعه در ابعاد مختلف و توجه به نیازهای اجتماعی جوانان و مناطق محروم و اشخاص بی‌بضاعت و توجه خاص به خانواده‌های شهیدان، جانبازان و ایثارگران و همه ملت شریف و صدیق ایران مسئلت دارم.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول