اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم قزوین در مجلس:

مسئولان با وحدت به فکر رشد استان قزوین باشند

خبرگزاری فارس: منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان اختلافات سیاسی را کنار بگذارند و با وحدت به فکر رشد استان قزوین باشند.

مسئولان با وحدت به فکر رشد استان قزوین باشند

به گزارش فارس از قزوین، حجت‌الاسلام سید‌ مرتضی حسینی بعد از ظهر امروز در همایش گرامیداشت روز ملی شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: همه باید دست در دست هم دهیم تا با همدلی و وحدت، تحولی در استان قزوین ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: چرا باید استانی که از نظر تاریخی از ظرفیت بالایی برخوردار است رشد و توسعه آن به کندی صورت گیرد.

منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی خطاب به اعضای شورای شهرها و روستاهای استان قزوین افزود: اعضای شوراها با توجه به موقعیت اجتماعی که دارند باید عزمشان را برای حل مشکلات مردم جزم کنند و از جایگاه خود در این دنیا به نحو شایسته‌ای استفاده کنند.

حسینی اضافه کرد: نگاه اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاها باید به فردای قیامت باشد و برای خلق خداوند خدمت کنند.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهرها و روستاها در انتخاب شهردارها حساسیت بیشتری به خرج دهند، تصریح کرد: شهرداران علاوه بر ویژگی‌های مدیریتی باید به لحاظ تعهد به کار نیز وظیفه‌شناس باشند و با برخورداری از شجاعت، کارها را به پیش برند.

حسینی نمایندگان قزوینی در دوره نهم مجلس شورای اسلامی را بیش‌تر از چهار نماینده دانست و بیان کرد: علاوه بر چهار نماینده‌ای که مردم استان قزوین برای دوره نهم مجلس شورای اسلامی انتخاب کرده‌اند، محمدخانی که در قزوین سکونت دارد نماینده ابهر در مجلس است و نمایندگان پیشین استان همچون حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد می‌توانند استان قزوین را نیز یاری کنند.  

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول