اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تولید ملی

وعده‏های مسئولان به مردم جدی گرفته شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبسرد گفت: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید وعده‏هایی که از سوی مسئولان به مردم داده‏ شده، به جد اجرایی شود.

وعده‏های مسئولان به مردم جدی گرفته شود

حجت‏الاسلام حسین ردایی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: دستگاه‏ها و نهادهای خدماتی و عمرانی باید در سال 91 اقداماتی را که آغاز کرده‏اند به اتمام برسانند؛ بی‏شک عمل و تحقق به وعده‏های مسئولان در روحیه مردم تاثیر بسزایی دارد.

وی ادامه داد: حکمی که رهبر معظم انقلاب در قالب نامگذاری سال 90 بدان تاکید داشتند، نشان‏دهنده رضایت نسبی معظم‏له از سال گذشته تحت عنوان جهاد اقتصادی است.

ردایی اضافه کرد: رهبر فرزانه انقلاب از سال 90 به عنوان سال اقتدار ملی یاد کرده و فرمودند "دستاوردهای فراوانی را در سال 90 داشتیم و حتی مردم شریف از همه آنها مطلع نیستند".

امام جمعه آبسرد، سال تولید ملی را در استمرار سال جهاد اقتصادی خواند و افزود: سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را می‏توان استمرار سال جهاد اقتصادی به شمار آورد.

وی تصریح کرد: امیدوارم تا با سود جستن از منویات مقام معظم رهبری بتوانیم به اهداف مورد نظر معظم‏له در سال جاری دست یافته و نتیجه مطلوبی که مدنظر ایشان است را محقق سازیم.

ردایی در پاسخ به این پرسش که چه اقداماتی از سال 90 در منطقه دماوند، آبسرد، کیلان و روستاهای اطراف مانده که امسال مسئولان باید آنها را پیگیری کنند گفت: امیدوارم که مسئولان ذی‏ربط در همه فعالیت‏هایی که مرتبط با آنهاست، طبق نیازهای مردمی به ویژه قشر سخت‏کوش کارگر بتوانند ملزومات اولیه اجتماعی و زندگی را تامین کنند.

امام جمعه آبسرد تصریح کرد: به هر حال وعده‏هایی که به مردم داده شده باید جدی گرفته شود؛ اقداماتی که آغاز شده باید به اتمام برسد چرا که مسائلی از این دست در روحیه مردم عزیز تاثیر بسزایی دارد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول