اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان جم:

مسئولان به مشکلات خانواده شهدا به طور ویژه رسیدگی کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان جم گفت: مسئولان به مشکلات خانواده شهدا به طور ویژه رسیدگی کنند.

مسئولان به مشکلات خانواده شهدا به طور ویژه رسیدگی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم خلیل عبداللهی صبح امروز در دیدار با خانواده شهدای این شهرستان اظهار داشت: گسترش روح اهداف و آرمان‌های والای شهدا از مهم‌ترین مسائلی است که تمام مسئولان باید در رأس وظایف و مسئولیت‌های خود به آن توجه داشته باشند و در راستای تحقق این امر مهم تلاش کنند.

فرماندار جم با اشاره به اهمیت گسترش روح شهادت و ایثار در جامعه عنوان کرد: توجه به اهداف و آرمان‌های شهدا باعث گسترش روح ایثار و شهادت در جامعه و حفظ انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر تهدیدات، تحریم‌ها و هجمه‌های دشمنان و معاندان و بدخواهان ایران اسلامی می‌شود.

عبداللهی ابراز داشت: شهدا در دوران انقلاب اسلامی و 8 سال نبرد مقدس خانواده‌های خود را رها کردند و جانشان که عزیزترین سرمایه‌ و دارایی ایشان بود را برای دفاع و حراست از مرز و بوم اسلامی نثار کردند.

وی اضافه کرد: توجه به خانواده‌های شهدا و تلاش برای رفع نیازها و مشکلات ایشان از کوچک‌ترین اقداماتی است که مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برای قدردانی از اقدامات شهدا انجام دهند و مسئولان به مشکلات خانواده شهدا باید به طور ویژه رسیدگی کنند.

این مسئول ادامه داد: شهدا با ایثار جان خود زمینه آسایش و آرامش ما را فراهم کردند و ما امروز هر چه داریم را مدیون خون شهدای گرانقدر هستیم و عزت، اقتدار، شکوفایی، شکوه و عظمت ایران اسلامی امروز مرهون و مدیون خون شهدای والامقام و گرانقدر است.

فرماندار شهرستان جم در همین راستا بیان داشت: خدمت به خانواده شهدا و تلاش برای آسایش و رفاه ایشان در زندگی حداقل کاری است که ما امروز می‌توانیم انجام دهیم.

عبداللهی با اشاره به لزوم بازدید از خانواده‌های شهدا تاکید کرد: همه مسئولان باید به دیدار خانواده‌های معظم شهدا بروند و از نزدیک با مشکلات و دغدغه‌های ایشان آشنا شوند.

وی گفت: ادامه مسیر و راه اقتدارآفرین شهدا، ایران اسلامی را به جایگاه و منزلت بیشتری ارتقا خواهد داد بنابراین همه باید ضمن اطاعت از فرامین و فرمایشات مقام معظم رهبری، با تمام تلاش مسیر سعادتمند شهدا را ادامه دهیم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول