اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابهر:

مسئولان و سرمایه‌گذاران از اشتغال و سرمایه ملی حمایت کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابهر با اشاره به اهمیت اشتغال و سرمایه‌گذاری خواستار حمایت مسئولان و سرمایه‌گذاران از اشتغال و سرمایه ملی شد.

مسئولان و سرمایه‌گذاران از اشتغال و سرمایه ملی حمایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر به هفته معلم اشاره کرد و اظهار داشت: معلم اول ذات اقدس احدیت است و بعد معلم ثانی وجود نازنین پیامبر و حضرات معصومین است.

وی ضمن گرامیداشت هفته معلم و هفته عقیدتی و تجلیل از کار زحمت‌کشان این عرصه به همه توصیه کرد، که تلاش کنیم معلم نفس خود باشیم.

امام جمعه ابهر نقش و تأثیر معلم در شکل‌گیری شخصیت فردی و اجتماعی کودکان و نوجوانان را فراتر از تأثیر والدین، رسانه‌ها، مسائل اجتماعی و حتی عوامل وراثتی اخلاقی و معنوی ارزیابی کرد و افزود: معلم با این نقش برجسته می‌تواند انسانی مؤمن، با انگیزه، صبور، امیدوار به آینده متفکر و اهل تحقیق، تربیت کند.

وی در ادامه سخنان خود به روز شوراها اشاره کرد و ضمن تقدیر از زحمات این عزیزان توصیه کرد اعضای شورا تلاش کنند در یک سال باقی مانده از عمر کاری شوراها، کارهای نو و بکری را از خود به یادگار بگذارند.

رحیمی در پایان ضمن گرامیداشت روز کار و  کارگر و اهمیت کار و کارگر به سال تولید ملی اشاره کرده و از دولت و سرمایه‌گذاران خواستند تا می‌توانند از مسئله اشتغال و سرمایه ملی حمایت کنند، تا روزی برسد که هیچ کس دغدغه و اضطراب کار نداشته باشد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول