اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر تاکید کرد

تلاش مسئولان برای توسعه بخش کشاورزی ابهر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر بر لزوم تلاش مضاعف مسئولان در توسعه بخش کشاورزی تاکید کرد.

تلاش مسئولان برای توسعه بخش کشاورزی ابهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی یوسفی صبح امروز در جلسه ستاد توسعه بخش کشاورزی این شهرستان با بیان اینکه هر چه حرکت صورت گرفته در این ستاد با تدبیر باشد کار ما راحت‌تر است، اظهار داشت: موفقیت ستاد به میزان هماهنگی اعضا بستگی دارد.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد یک دبیرخانه مستقل و فعال برای ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی در اداره جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: باید همه نامه‌ها و اسناد به صورت جداگانه بایگانی شود.

فرماندار شهرستان ابهر افزود: باید یکی از کارکنان اداره جهاد کشاورزی مامور به این کار شود و در این میان برای سهولت کار کمیته‌هایی را نیز برای ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی تشکیل می‌دهیم.

وی با بیان اینکه رئیس امور آب شهرستان مسئولیت کمیته آب را بر عهده دارد، گفت: نمایندگان اداره‌های جهاد کشاورزی، برق، شرکت گاز و برخی از دستگاه‌های دیگر عضو این کمیته هستند.

یوسفی افزود: در کمیته زمین، زمین‌های ما تعیین تکلیف شده و مسئولیت آن بر عهده اداره منابع طبیعی و با عضویت امور اراضی، جهاد کشاورزی، ثبت اسناد و اداره اوقاف است.

وی بانک کشاورزی را مسئول کمیته تسهیلات عنوان و اضافه کرد: در این کمیته نماینده فرمانداری و نیز نماینده جهاد کشاورزی حضور دارند.

فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه یکی از اهداف ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی بحث اشتغال است، گفت:کمیته توسعه اشتغال ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی با مسئولیت اداره تعاون و کار و رفاه اجتماعی و عضویت دستگاه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.

وی با تاکید بر لزوم تهیه شناسنامه‌ای از وضعیت چاه‌های آب تصریح کرد: هر شهرستانی که برای توسعه بخش کشاورزی خود برنامه داشته باشد به همان میزان می‌تواند اعتبار جذب کند.

یوسفی افزود: یکی از مهم‌ترین کارها تبیین و آمادگی دستگاه‌ها در بخش کشاورزی است که در آن راهکارهای تولید و حل مشکلات صنعت و معدن بیان می‌شود.

وی افزود: هدف عمده این طرح ایجاد فضاهای جدید و رفع مشکلات روستایی است که در این مسیر باید از طرح‌های بزرگ و کلان استقبال شود.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول