اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

مسئولان بر درآمدهای حاصل از تخلفات مهر بطلان بزنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان بر درآمدهای حاصل از تخلفات مهر بطلان بزنند.

مسئولان بر درآمدهای حاصل از تخلفات مهر بطلان بزنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام محمد‌حسن ابوترابی‌فرد ظهر امروز در جمع شهرداران و بخشداران استان قزوین و در همایشی که به مناسبت سالروز ملی شوراهای شهر و روستا در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مدیران و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها باید نگاهشان را به درآمدهای پایدار و منطقی معطوف کنند.

وی ادامه داد: نباید منبع درآمد شهرداری‌ها با تخریب مهندسی شهر و روستا صورت گیرد، قطعا می‌توان با راه‌های قانونی درآمدهای قابل دفاعی که زمینه خدمت به شهروندان را فراهم می‌کند، داشته باشیم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی به پروژه‌های در حال بهره‌برداری استان قزوین اشاره کرد و افزود: کمپین اقامتی و باغ وحش بوستان باراجین در مجموع با اعتبار 353 میلیارد تومان و مجموعه اقامتی رازی با اعتبار 30 میلیارد تومان در سال جاری افتتاح می‌شوند.

ابوترابی‌فرد با اشاره به وظایف شوراهای اسلامی شهرها و روستاها بیان کرد: نگاه مجلس شورای اسلامی به حوزه اختیارات شوراهای اسلامی شهرها و روستاها باید با افزایش ظرفیت و کارایی ارتقا پیدا کند.

این مقام مسئول اضافه کرد: خرید و فروش اوراق مشارکت نیازمند ارتباط تنگاتنگ شوراها با شهرداری‌هاست و در استان قزوین با بیش از 160 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی هستیم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهرداران و شهرداری‌ها گاهی برای صرف هزینه منطقی، اختیاراتی دارند که دولتمردان از آن بی‌بهره‌اند.

ابوترابی‌فرد با بیان اینکه قزوین امروز با قزوین یک دهه پیش از نظر توسعه شهری و روستایی غیر قابل مقایسه است، خاطرنشان کرد: این ثمره شوراهای اسلامی شهرها و روستاها است و باید آن‌ را پاس داریم و تقویتش کنیم.

وی یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی که مبتنی بر آموزه‌های دینی است را فراهم آوردن مشارکت مردم در اداره کشور دانست و عنوان کرد: مشارکت 65 درصدی مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نمادی از مشارکت مردم در مدیریت سیاسی کشور را نشان می‌دهد.

ابوترابی‌فرد ادامه داد: کدام کشور توانسته است این شاخص‌ها را ارائه کند، در آمریکا همیشه معدل مشارکت مردم در انتخابات کنگره زیر 30 درصد است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مشارکت مردم ثمره حضور دین و رهبری صالح است که اقتدار خود را در حضور ملت می‌بیند و نظام اسلامی مفتخر است که امکان اداره مدیریت شهرها و روستاها را به دست مردم سپرده است.

ابوترابی‌فرد در خاتمه با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهرها و روستاها با رأی مردم شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: اگر شوراها به دست مردم شکل نمی‌گرفتند با یک پیشرفت چشمگیر در عرصه مدیریت و توسعه شهرها و روستاها روبه‌رو نمی‌شدیم.

انتهای پیام/آ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول