اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین‌زهرا تأکید کرد

ضرورت مشارکت مسئولان برای تحقق آبادانی کشور

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بویین‌زهرا گفت: امروز حضور و مشارکت گسترده مسئولان شهری برای تحقق وعده‌های عمران و آبادانی بسیار مهم است.

ضرورت مشارکت مسئولان برای تحقق آبادانی کشور

حجت‌الاسلام محمد‌همایون زرینه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا اظهار کرد: باید برای پیشبرد اهداف کشور در عرصه‌های سازندگی و پیشرفت با تداوم اتحاد این امر را برآورده کنیم.

امام جمعه بویین‌زهرا با اشاره به نقش ویژه شوراها و دهیاری‌ها در تأمین خواسته‌ها و درخواست‌های عمومی شهروندان تصریح کرد: قطعا شوراهای شهری و روستایی امروز به عنوان یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین نهاد‌های کار و خدمات‌رسانی در شهر‌ها و بخش‌های مختلف کشور مشغول به کار است.

زرینه عنوان کرد: توجه و در نظر گرفتن رضایت الهی و دوری از تجمل‌گرایی برای مسئولان سبب محبوبیت و اعتماد مردم به آنها می‌شود.

وی ادامه داد: لزوم بهره‌گیری از حد‌اکثر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در راستای ارتقای سطح عمران و خدمات‌رسانی به مردم و نقاط محروم هم باید از سوی دست‌اندر‌کاران و مسئولان شهری مورد توجه مداوم و مستمر قرار گیرد.

امام جمعه بویین‌زهرا با اشاره به افزایش سطح خدمت‌رسانی به شهر‌ها و روستاها در سال‌های اخیر از سوی شورا‌ها و نهاد‌های دیگر اضافه کرد: این امر نشان‌دهنده این است که مسئولان و شوراهای شهری برای تحقق وعده‌های عمرانی در نقاط مختلف برنامه‌ای مدون و مناسب در نظر دارند.

زرینه با بیان اینکه یکی از وظایف مهم شهر‌داران و شوراها در عرصه خدمات‌رسانی تلاش برای تحقق وعده‌های فرهنگی و اعتقادی در کشور است، بیان کرد: مسئولان موظف هستند همراه با اجرای طرح‌های سازندگی و عمرانی نسبت به امور فرهنگی و ایجاد امکانات سالم و محیط‌های مذهبی و فرهنگی برای اوقات فرهنگی جوانان نیز اقدامات مطلوب و خوبی را به انجام برسانند.

وی ادامه داد: امروز دستگاه‌های تبلیغاتی بیگانه با تمرکز بر روی ذهن و دل جوانان جوامع اسلامی به دنبال تضعیف و به انزوا کشاندن اصول و ارزش‌های اعتقادی و کمرنگ کردن احکام اسلامی در آنها هستند.

امام جمعه بویین‌زهرا تصریح کرد: مسئولان نهادهای فرهنگی باید با طرح برنامه‌های اسلامی و اشاعه فرهنگ اسلامی زمینه تقویت و احیای مبانی فکری و ارزشی در جامعه را فراهم کنند.

زرینه با اشاره به حضور هر ساله جوانان در عرصه‌های سازندگی در روستاها و نقاط محروم کشور عنوان کرد: اراده و تلاش اقشار مختلف مردم می‌تواند در راستای توسعه و رشد اقتصادی و صنعتی کشور مؤثر باشد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول