اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

تحقق تولید ملی نیازمند تقویت پیمانکاران بومی توانمند است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال لازمه تحقق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را تقویت پیمانکاران بومی توانمند و کار‌آمد منطقه اعلام کرد.

تحقق تولید ملی نیازمند تقویت پیمانکاران بومی توانمند است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال اظهار داشت: هوشمندی رهبر معظم انقلاب در نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی قابل تامل است و ایشان با احصای کامل نیازمندی کشور این نام را برای سال جدید برگزیدند.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های مناسب تولیدات ملی و بومی در کشور باید تقویت و بر آنها تاکید شود، افزود: بخش خصوصی دغدغه عدم حمایت از تولید در کشور را دارد و اگر ما اندکی تامل کنیم مشاهده می‌کنیم تنها راه رسیدن ایران به اقتصاد غنی در منطقه توجه به بخش خصوصی و اجرایی شدن اصل 44 قانون اساسی است.

این مسئول با اشاره به اینکه تولیدات ملی باید حمایت همه جانبه شود، اضافه کرد: توجه به بخش تولید، افزایش بهره‌وری و صیانت از سرمایه‌های ملی هم اکنون از چالش‌های جدی روبرو است که باید در مرحله نخست این چالش‌ها شناسایی و زمینه برای اشتغال پایدار فراهم شود.

عبداللهی تصریح کرد: با توجه به جنگ اقتصادی دشمن و تلاش بد‌خواهان نظام برای متوقف کردن پیشرفت کشور با فشارهای اقتصادی، بر همه مسولان و مردم واجب است که با خرید کالای ایرانی و حمایت از تولید کنندگان داخلی زمینه را برای تحقق شعار انتخاب شده امسال از سوی رهبر معظم انقلاب را فراهم کنند.

وی بیان کرد: مسولان ادارات و دستگاه های دولتی خلخال باید سعی کنند تا نسبت به خرید تولیدات کارخانه‌های شهرستان اقدام کنند تا بدین‌وسیله زمینه لازم برای حمایت از تولید کنندگان بومی فراهم شود.

این مسئول با اشاره به جایگاه والای مردم در نظام اسلامی ایران ابراز داشت: ارائه خدمات بهینه و مناسب به مردم منطقه و تلاش برای حل مشکلات فرا روی مردم باید در دستور کار امسال مسئولان شهرستان قرار گرفته و همه مسئولان برای توسعه خلخال با تمام توان تلاش کنند.

فرماندار خلخال در بخش دیگری از سخنان خود از کسب رتبه اول استانی توسط کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری خلخال در امر جذب تسهیلات بانکی ایجاد مشاغل خانگی خبر داد و افزود: این موفقیت را مرهون تلاش‌های پیگیرانه مسئولان عضو این کار گروه و همکاری صمیمانه مسئولان بانک‌های عامل هستیم.

وی بیان کرد: 90 درصد از تسهیلات مربوط به ایجاد مشاغل خانگی خلخال در سال گذشته جذب و نزدیک به 30 میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات بانکی به متقاضیان طرح‌های مشاغل خانگی پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه امام جمعه خلخال نیز با گرامیداشت ایام فاطمیه و تاکید بر برگزاری برنامه‌های عزاداری در این ایام بر تحقق شعار امسال اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب و تلاش برای حمایت از تولید کنندگان داخلی با خرید کالای ایرانی تاکید کرد.

حجت‌الاسلام امیر رشتبری ابراز داشت: در صورت حمایت همه جانبه از تولید کنندگان داخلی و پرهیز از خرید کالای خارجی توسط مردم قطعاً زمینه برای اشتغال مولد در جامعه فراهم شده و نقشه دشمن در شکست اقتصادی نظام اسلامی با شکست مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول