اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش بروجرد مطرح کرد

نقش مهم شوراهای دانش‌آموزی در مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش بروجرد گفت: شوراهای دانش‌آموزی نقش مهمی در تقویت روحیه و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان دارند.

نقش مهم شوراهای دانش‌آموزی در مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، محمد کاوند صبح امروز در همایش شوراهای دانش‌آموزی این شهرستان اظهار کرد: شوراهای دانش‌آموزی برای مشارکت دانش‌آموزان در امور مربوط به مسائل آموزشی و پرورشی و ایجاد ارتباط مستقیم و صحیح بین دانش‌آموزان و اولیای مدرسه نقش مهمی دارند.

وی تصریح کرد: شوراهای دانش‌آموزی در موفقیت دانش‌آموزان در مسائل آموزشی و پیشرفت‌های علمی نقش مهمی را می‌توانند ایفا کنند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش بروجرد اظهار داشت: یکی از اهداف مهم شوراها این است که قدرت تصمیم‌گیری در آنها افزایش یابد تا زمینه مشارکت دانش‌آموزان نیز در این عرصه فراهم شود.

کاوند بیان کرد: در حال حاضر 180 شورای دانش‌آموزی در مقطع ابتدایی، 80 شورا در مقطع راهنمایی و 81 شورا هم در مقطع متوسطه فعالیت می‌کنند.

وی متذکر شد: اعضای شورای دانش‌آموزی در شهرستان بروجرد هزار و 920 نفر هستند و بعد از خرم‌آباد شهرستان بروجرد بیش‌ترین تعداد شورای دانش‌آموزی را دارد.

همایش شوراهای دانش‌آموزی در کانون شهید رجایی بروجرد برگزار شد و در پایان این همایش از تعدادی دانش‌آموز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول