اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت:

رمز موفقیت شوراها پرهیز از منفعت‌طلبی و قوم‌گرایی است

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه دهدشت با اشاره به 9 اردیبهشت روز شوراها گفت: شوراها ظرفیت خوبی برای حل مشکلات دارند به شرطی که نفع شخصی و قوم‌گرایی در کار نباشد.

رمز موفقیت شوراها پرهیز از منفعت‌طلبی و قوم‌گرایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با توصیه خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی و دوری از گناهان اظهار داشت: متون دینی ارزش فراوانی برای تقوا برشمرده‌اند تا حدی که کمتر موضوعی از موضوعات در حد اهمیت به آن می‌رسد.

خطیب جمعه دهدشت با بیان اینکه دلیل اهمیت تقوا روشن است، تصریح کرد: هدف خلقت آدمی که همان سعادت و رشد و کمال دنیوی و اخروی است به وسیله تقوا به دست می‌آید.

حسینی خاطرنشان کرد: هرکس اهل تقوا و اندیشه و خرد باشد خدا ترس خواهد بود که ثمره آن رفتار و کردار نیکو است که منجر به سعادت دنیوی و اخروی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نابغه هرچند نابغه باشد حرفش تغییر می‌‌کند، گفت: وحی که از طرف خدا بر پیامبر نازل می‌شود از روزی که نازل شد تا لحظه وفات پیامبر هیچ تغییر و خدشه‌ای در آن ایجاد نشد.

امام جمعه دهدشت شهادت بانوی دو عالم فاطمه زهرا (س) را به همه شیعیان تسلیت گفت و افزود: حضرت زهرا (س) الگوی ناب اسلامی از باغ نبوت است که همه زنان و دختران با پیروی از ایشان به سعادت دست می‌یابند.

خطیب جمعه دهدشت با اشاره به 9 اردیبهشت روز شوراها گفت: شوراها ظرفیت خوبی برای حل مشکلات دارند به شرطی که نفع شخصی و قوم‌گرایی در کار نباشد.

وی با اشاره به در پیش بودن روز معلم و تبریک به همه خادمان علم و حقیقت بیان کرد: معلمی شغل انبیاست و امت‏ سرگردان را از وادى جهل و ضلالت ‏به سر منزل هدایت و سعادت و از دریاى پر تلاطم فساد و انحراف به ساحل امیدبخش نجات و نیکبختى مى‏رساند.

حسینی در ادامه تاکید کرد: سرنوشت جوامع بشرى مرهون سعى و تلاش آموزگاران و معلمان است و باید قدردان این مجاهدان فداکار باشیم.

خطیب جمعه دهدشت با بیان اینکه کار سرمایه است، بیان کرد: هر جامعه که مسئولان آن اهل کار و تلاش باشند آن جامعه موفق است و اگر وجدان کاری در کار باشد همه مشکلات برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول