اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زرند:

شوراها باید از جناح‌بندی‌های سیاسی حفظ شوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه زرند با بیان اینکه شوراهای اسلامی باید از جناح‌بندی‌های سیاسی حفظ شوند، گفت: این امر در عملکرد مطلوب شوراها مؤثر است.

شوراها باید از جناح‌بندی‌های سیاسی حفظ شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور ظهر امروز در جمع نمازگزاران اظهار داشت: شورای اسلامی یک نهاد مردمی و مکانی برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم است.

وی با تأکید بر اینکه شوراها باید از جناح‌بندی‌های سیاسی حفظ شوند، تصریح کرد: این امر در عملکرد مطلوب شوراها مؤثر است و مقام معظم رهبری در این زمینه می‌فرماید "یک شرط اساسی شوراها آن است که انگیزه‌های جناحی و حزبی این شوراها را عرصه تاخت و تاز خود نکند و آن را از کار اصلی خود باز ندارد".

کرمی‌پور عنوان کرد: آموزش و پرورش به عنوان جایگاهی است که باید زیربنای جامعه را بسازد و تمام اقشار جامعه از این نهاد مهم عبور می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید نسبت به برنامه‌ها و خروجی‌های آموزش و پرورش توجه بیشتری شود، ابراز داشت: ما باید از تجربه‌ها و برنامه‌های کارآمد کشورهای دیگر هم بهره ببریم و در هر زمینه‌ای که اشتباه کردیم باید تغییر و تحول را سرمنشأ کارهای خود قرار دهیم.

کرمی‌پور تلاش برای متلاشی کردن جهان اسلام را یکی از توطئه‌های استعمار خواند و بیان داشت: آنها قصد تقسیم این قدرت را دارند و با ایجاد اختلاف بین کشورهای اسلامی نقشه شوم خود را دنبال می‌کنند.

وی موضوعات مطرح شده در باره خلیج فارس را یکی از توطئه‌های استعمار برای ایجاد اختلاف بین کشورهای مسلمان برشمرد و گفت: با توجه به این تبلیغات سوء دشمن، خلیج فارس به عنوان یک منطقه استراتژیک مطرح است.

امام جمعه زرند با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبری با عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و همچنین روز جهانی کارگر اذعان داشت: باید در این سال توجه بیشتری به تولیدات داخلی داشته باشیم و کار و اشتغال را در اولویت قرار دهیم.

کرمی‌پور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر وجدان کاری گفت: وجدان کاری، محکم‌کاری و درستکاری باید در مجموعه تولید رعایت شود و کارگران باید کیفیت کار خود را بهبود بخشند.

وی با بیان اینکه مرزهای ما به دو مرز جغرافیایی و اعتقادی تقسیم می‌شوند، ابراز داشت: یکی از وظایف سپاه پاسداران دفاع از مرزهای اعتقادی ما است که امروز مورد هجمه دشمن قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول