اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام ‌جمعه کرج:

شوراهای اسلامی ارتباط مردم و شهرداری‌ها را تسهیل کنند

خبرگزاری فارس: امام‌ جمعه شهرستان کرج گفت: شوراهای اسلامی باید شرایطی را فراهم کنند تا مردم با سهولت بیش‌تری بتوانند نیازهایشان را در ارتباط با شهرداری‌ها رفع نمایند.

شوراهای اسلامی ارتباط مردم و شهرداری‌ها را تسهیل کنند

به گزارش خبرنگار فارس از استان البرز، امام ‌جمعه شهرستان کرج امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: شوراهای اسلامی باید شرایطی را فراهم کنند تا مردم با سهولت بیش‌تری بتوانند نیازهایشان را در ارتباط با شهرداری‌ها رفع نمایند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسن کازرونی امروز در خطبه‌های نماز جمعه افزود: شوراهای اسلامی از زمان آغاز فعالیت خود تاکنون منشأ خدمات و آثار مثبتی برای مردم بودند و در حد قابل قبولی توانسته‌اند به ‌عنوان نمایندگان منتخب مردم در تصمیم‌گیری‌های شهر محل سکونتشان اثر‌گذار باشند و امیدوارم در ادامه نیز بتوانند در روند آبادانی شهرها و روستاها نقش‌آفرینی کنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه به جایگاه رفیع معلم اشاره کرد و گفت: نقش معلم همواره بسیار با ارزش عنوان شده و تأثیرات معلمی بر انسان و هدایت او در مسیر درست بسیار قابل توجه بوده است.

کازرونی به جایگاه و شخصیت شهید مطهری به ‌عنوان یک معلم پرداخت و گفت: مهم‌ترین خصوصیات شهید مطهری جامعیت او بر علوم مختلف بود، مطهری با بیان و قلم قوی خود جذابیت‌های فراوانی را برای هدایت افراد مختلف به سوی ارزش‌های دینی و انسانی ایجاد کرد و امروز با گذشت بیش از 3 دهه از پدید آمدن آثار او هم چنان کتا‌ب‌ها، دست‌نوشته‌ها و سخنرانی‌های او مورد توجه اقشار مختلف جامعه است و می‌تواند در بسیاری از امور زندگی و اجتماعی کارگشا باشد.

خطیب نماز‌ جمعه شهرستان کرج با گرامیداشت روز کار و کارگر جایگاه کارگران را بسیار والا توصیف کرد و گفت: در دین مبین اسلام از کار به ‌عنوان یک عبادت یاد شده و هر فعالیتی که منجر به کسب روزی حلال شود از نگاه خداوند و ائمه معصومین بسیار ارزشمند توصیف گردیده است.

وی با بیان اینکه بیکاری می‌تواند عامل اصلی بسیاری از بزه‌کاری‌ها و مفاسد باشد گفت: امروز اشتغال یکی از نیازهای اصلی مردم و خانواده‌ها است و مسئولان و مدیران کشور و استان البرز باید اهتمام ویژه‌ای برای حل معضل بیکاری و ایجاد اشتغال داشته باشند، ضمن آنچه از سوی دیگر جوانان نیز باید با کم‌کردن توقعات خود زمینه کسب روزی حلال و فعالیت در حرفه‌های مختلف را برای خود فراهم کند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول