اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر جهاد کشاورزی:

توسعه کشاورزی نیازمند برنامه‌ای هدفمند است

خبرگزاری فارس: معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران گفت: برای تحقق اهداف تعیین شده در طرح توسعه کشاورزی باید هدفی معین و برنامه‌ای هدفمند داشته باشیم.

توسعه کشاورزی نیازمند برنامه‌ای هدفمند است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر غلامرضا رازقی صبح امروز در نشست کارگروه توسعه کشاورزی استان بوشهر اظهار داشت: باید در حوزه‎های مختلف کشاورزی به ویژه شیلات به دنبال رشدهای 100 درصدی باشیم و اطمینان داشته باشید هر حرکتی در این راستا با حمایت همراه است.

وی بیان کرد: در این زمینه همه شرایط فراهم است و برای تحقق اهدافمان باید از دانش روز و شیوه‎های نوین استفاده کنیم.

رئیس سازمان شیلات ایران با تاکید بر فعال‎سازی طرح‎های بر زمین مانده گفت: امیدواریم بوشهر نخستین استانی باشد که تمام طرح‎های غیر فعال و بر زمین مانده را آغاز کرده و در این عرصه پیشتاز باشد.

وی افزود: استان بوشهر با برخورداری از مردمی متدین و ولایتمدار و با یک چشم‌انداز بلند و افقی روشن می‎تواند بهتر و بیشتر در این عرصه کار کند.

رئیس سازمان شیلات ایران گفت: شرایط و فضایی در کشور حاکم است که با هماهنگی و همکاری بیشتر می‌توانیم توسعه بخش کشاورزی را تحقق بخشیم.

رازقی افزود: در همین راستا ظرفیت‎های کشور و استان بوشهر طلب می‎کند با برنامه‎ای مدون، عزم و اراده‎ای جدی و یک باور و اعتقاد محکم کار را آغاز کنیم.

وی اظهار داشت: روحیه جهادی استاندار تلاشگر بوشهر و همت و پشتکار وی انگیزه مضاعفی برای استفاده از این فرصت مغتنم در راستای توسعه استان بوشهر و کشور می‎دهد.

رازقی ادامه داد: باید با تغییر نگرش و با برخورداری از حمایت مردم و دولت برای رفع موانع، شناسایی مزیت‎ها و قابلیت‎ها و همچنین تحقق اولویت‎ها در این عرصه تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه وجود دریا در جوار بوشهر یک قابلیت بسیار مهم و باارزش محسوب می‌شود بر بهینه‎سازی آب، استفاده از شیوه‎های مدرن آبیاری و کشاورزی و تبدیل ظرفیت‎ها به فرصت در این زمینه تاکید کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول