اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

تسهیلات طرح توسعه کشاورزی تحول آفرین است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: تسهیلات و امکانات پیش بینی شده در طرح توسعه کشاورزی استان برای اشتغال فارغ التحصیلان و بیکاران بی سابقه، تحول آفرین و راه گشاست.

تسهیلات طرح توسعه کشاورزی تحول آفرین است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه، پنجمین جلسه پیگیری طرح توسعه کشاورزی در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در محل سالن جلسات حوزه استانداری تشکیل شد و دادوش هاشمی در این جلسه گفت: تسهیلات و امکانات پیش بینی شده در طرح توسعه کشاورزی استان برای اشتغال فارغ‌التحصیلان و بیکاران بی سابقه، تحول آفرین و راه‌گشاست.

هاشمی افزود: از همین امروز نمایندگان تام الاختیار ادارات به صورت شبانه روزی کار شناسایی منابع مناسب آب و خاک در تمام شهرستان‌های استان را مورد بررسی قرار بدهند و ظرف هفته جاری امکان احداث باغ و رشته‌های مختلف مرتبط با کشاورزی را برای گزارش و تصمیم گیری در جلسه آینده آماده کنند و البته در صورت اخذ نتیجه قابل قبول مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: اگر مردم، مدیران و اصحاب رسانه همکاری لازم را داشته باشند، یقین دارم از پرتو اجرای طرح توسعه کشاورزی؛ استان کرمانشاه به یک استان کاملا سر سبز، زیبا، ثروتمند و فارغ از دغدغه بیکاری تبدیل می‌شود.

هاشمی تأکید کرد: سابقه ندارد امکانات و تسهیلات  پیش بینی شده و مورد نظر طرح توسعه کشاورزی در جایی ارائه شده باشد به صورتی که دولت تمام زیر ساخت لازم برای اشتغال را در اختیار متقاضی قرار داده باشد که در این طرح تحویل زمین رایگان، تضمین تأمین آب‌رسانی، تسهیلات مالی برای اجرای طرح و مشاوره ضروری برای متقاضیان واجد‌الشرایط پیش بینی شده است.

انتهای پیام/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول