اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران:

توسعه کشاورزی نهضتی بزرگ‏تر از مسکن مهر است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: طرح توسعه کشاورزی نهضتی به مراتب بزرگ‏تر از طرح مسکن مهر است.

توسعه کشاورزی نهضتی بزرگ‏تر از مسکن مهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران احمد لطفی‏نژاد عصر امروز در جمع مسئولان و کشاورزان شهرستان دماوند اظهار داشت: ریشه همه ملزومات امروز زندگی بشر بستگی مستقیم و غیر مستقیم به صنعت کشاورزی دارد.

وی ادامه داد: بر اساس آمار موجود، 94 درصد امنیت غذایی کشور توسط منابع داخلی تامین می‏شود؛ اما این مهم باید به انجام درصد بالایی از صادرات نیز منتهی شود.

لطفی‏نژاد طرح توسعه کشاورزی را نهضتی بزرگ‏تر از مسکن مهر خواند و افزود: طرح مسکن مهر نهضتی بزرگ و از جمله اقدامات دولت‏های نهم و دهم در راستای خانه‏دار شدن اقشار کم‏درآمد جامعه بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران ادامه داد: اما طرح توسعه کشاورزی در مقام مقایسه با طرح مسکن مهر، نهضتی بسیار بزرگ‏تر قلمداد می‏شود.

وی اضافه کرد: در طرح مسکن مهر، افراد متقاضی محدود به اقشار کم‏درآمد و فاقد خانه جامعه بودند؛ اما طرح توسعه کشاورزی پیگیری منافع دو گروه بزرگ از جامعه یعنی متقاضیان اشتغال و سرمایه‏گذاران را هدف قرار می‏دهد.

لطفی‏نژاد افزود: از سویی دیگر طرح مسکن مهر در داخل مرزهای جغرافیایی ایران محدود بود؛ اما طرح توسعه کشاورزی بی‏شک در تداوم حرکت رو به رشد خود مرزهای فراتر از این کشور را نیز درمی‏نوردد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با تکیه بر بیانات گهربار رهبر فرزانه انقلاب، طرح توسعه کشاورزی را نهضتی کارآفرین و حامی سرمایه‏ ایرانی خواند.

وی تصریح کرد: این مهم در بیانات گران‏سنگ رهبر معظم انقلاب در قالب شعار سال 91 تحت عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی کاملا مشهود بود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول