اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان خبر داد

حمایت از چهار دانشجوی نمونه کشوری در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان با بیان اینکه کشف و شناسایی استعدادهای برتر در جامعه از برنامه‌های بنیاد نخبگان است،گفت: در حال حاضر از چهار دانشجوی نمونه کشوری در زنجان حمایت می‌شود.

حمایت از چهار دانشجوی نمونه کشوری در زنجان

علی رمضانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: بنیاد نخبگان استان زنجان بر اساس وظایف و مسئولیت‌های خود با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جاری با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه اولویت بنیاد نخبگان تحقق شعار سال است، افزود: در راستای حمایت از استعدادهای برتر و تشویق نخبگان به ارائه طرح‌های کسب و کار، اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان تصریح کرد: توسعه شرکت‌های دانش بنیان در راستای ایجاد زمینه اشتغال در کشور از دیگر اقدامات این بنیاد محسوب می‌شود.

وی از ارزیابی 20 طرح دانش بنیان در سال گذشته در زنجان خبر داد و گفت: این طرح‌ها برای اخذ تسهیلات به کار گروه اشتغال و بانک‌های عامل معرفی شدند.

رمضانی ادامه داد: برخی از شرکت‌های تعاونی که مورد تایید بنیاد نخبگان هستند نیز به بانک توسعه تعاون برای دریافت تسهیلات معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه طرح‌های کسب و کار می‌توانند خدماتی و تولیدی باشند، افزود: باید این طرح‌ها برای نخستین بار در کشور عرضه شده و نمونه صنعتی آن در کشور تولید شده باشد.

*ارائه تسهیلات چهار تا هشت درصدی به طرح‌های کسب و کار

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان با اشاره به ارزیابی این طرح‌ها در استان ادامه داد: تسهیلات بانکی چهار تا هشت درصدی تعلق می‌گیرد.

وی بازدید از مراکز صنعتی و آموزشی را از برنامه‌های بنیاد نخبگان عنوان کرد و افزود: برنامه‌های مختلفی در این راستا در استان در سال جاری برگزار می‌شود.

رمضانی از اجرای طرح شهاب برای نخستین بار در کشور خبر داد و گفت: این طرح در راستای شناسایی استعدادهای برتر و هدایت تحصیلی دانش‌آموزان برای معلمان برگزار می‌شود.

 

*نخبگان باید در جامعه تاثیرگذار باشند

رمضانی بر ضرورت تاثیرگذاری نخبگان در جامعه تاکید کرد و افزود: حمایت از استعدادهای برتر برای تاثیرگذاری آنان در جامعه و انجام پروژه‌های مختلف از برنامه‌های بنیاد نخبگان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر چهار دانشجوی نمونه کشوری استان زنجان مورد حمایت بنیاد نخبگان هستند، افزود: در کشور 30 دانشجوی نمونه مورد حمایت بنیاد نخبگان است.

رمضانی بر ضرورت توجه به تاثیرگذاری نخبگان در جامعه تاکید کرد و افزود: باید از این استعدادها، حمایت‌های لازم انجام شود، تا در استان و کشور از خدمات شایسته آنان استفاده کرد.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول