اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نهم و دهم آذر ماه؛

نشست مدیران ستادی بنیاد ملی نخبگان در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد نخبگان استان قم از برگزاری هشتمین نشست فصلی مدیران ستادی بنیاد ملی نخبگان متشکل از روسا و معاونان بنیاد نخبگان استان‌ها در قم خبر داد.

نشست مدیران ستادی بنیاد ملی نخبگان در قم برگزار می‌شود
سید‌حسین اخوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری نشست فصلی مدیران ستادی بنیاد ملی نخبگان اظهار کرد: بنیاد ملی نخبگان به منظور جلب مشارکت بنیادهای استانی و استفاده از توانمندی‌های کل کشور برای طرح، بررسی و تحلیل موضوعات مربوط به نخبگان اقدام به برگزاری نشست‌های فصلی در استان‌ها می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: این نشست‌ها در هر فصل به میزبانی بنیاد نخبگان یکی از استان‌ها برگزار می‌شود.
رئیس بنیاد نخبگان استان قم از برگزاری هشتمین نشست سراسری مدیران ستادی بنیاد ملی نخبگان و روسا و معاونان بنیاد نخبگان استان‌ها در قم خبر داد و افزود: این نشست نهم و دهم آذر ماه در شهر قم برگزار می‌شود و استاندار قم در مراسم افتتاحیه هشتمین نشست فصلی مدیران ستادی بنیاد ملی نخبگان به ایراد سخنرانی می‌پردازد.
وی با بیان اینکه موضوعات این نشست در سه حوزه مطرح می‌شود، گفت: مباحث پژوهشی و برنامه‌ریزی، امور فرهنگی نخبه‌ها و موضوعات سازمانی بنیاد ملی نخبگان در این نشست ارائه می‌شود.
اخوان خاطرنشان کرد: موضوعات نخبگان در این نشست بررسی شده و با مشارکت و تبادل تجربیات بین استان‌ها تحلیل‌هایی مطرح می‌شود.
وی ادامه داد: بخشی از تصمیمات این نشست به بنیاد ملی نخبگان ابلاغ و به اجرا گذاشته می‌شود و بخشی دیگر از تصمیمات به مراجع بالاتر مانند کمیسیون دائمی بنیاد و هیئت امنای بنیاد نخبگان ارائه می‌شود که پس از تصویب به اجرا در می‌آید.
رئیس بنیاد نخبگان استان قم تصریح کرد: مدعوین این نشست در حاشیه برنامه‌ها به زیارت و غبارروبی حرم حضرت معصومه(س) می‌پردازند.
وی بیان کرد: از سلطان‌خواه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان برای شرکت در مراسم اختتامیه دعوت به عمل آمده است.
اخوان عنوان کرد: بنیاد نخبگان در 22 استان تاسیس شده که معاونان و روسای بنیادهای هر استان در این نشست شرکت می‌کنند.   
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول