اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست بسیجیان دامغان عنوان شد

ارزش‏های جامعه در معرض شبیخون فرهنگی دشمن

خبرگزاری فارس: در نشست بسیجیان دامغان بیان شد که ارزش‏های جامعه در معرض شبیخون فرهنگی دشمن قرار دارد و برای مقابله با این تهدیدها باید فکری اساسی کرد.

ارزش‏های جامعه در معرض شبیخون فرهنگی دشمن

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، فرمانده حوزه الهادی سپاه دامغان در مراسم معارفه فرمانده جدید پایگاه شهید باهنر این شهر گفت: شبیخون فرهنگی دشمن نظام مقدس جمهوری اسلامی، ارزش‏های دینی و اخلاقی جامعه را در معرض تهدید قرار داده است.

سعید تقی‏پور افزود: یکی از شیوه‏های مؤثر در مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان، همگانی کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه است.

فرمانده حوزه الهادی سپاه دامغان اضافه کرد: در این میان، مساجد به عنوان سنگرهای عبادی، سیاسی و اجتماعی جامعه می‏توانند در ترویج این فریضه نقش مؤثری را ایفا کنند.

وی بیان داشت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر از مهم‏ترین فرایض دینی است که همه افراد جامعه در مقابل آن وظیفه شرعی دارند و ترویج تذکر لسانی و گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سطح خانواده‏ها بسیار مؤثر است.

تقی‏پور برقراری آرامش در سطح جامعه و حفظ ارزش‏های اسلامی و دینی را از نتایج پیاده‏سازی این فریضه برشمرد و  تأکید کرد: باید مراقبت کرد و با خودسازی و تزکیه نفس، حالات معنوی خود را تقویت و در سایه رهبری حکیمانه امام خامنه‏ای به سوی پیشرفت و تعالی بیش‌تر حرکت کنیم.

وی عوامل اصلی پیروزی انقلاب را اعتقادات درونی مردم و رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) دانست و اضافه کرد: اکنون نیز تنها راه موفقیت و سعادت دنیوی و اخروی تبعیت از ولایت‌فقیه است.

در این مراسم، از زحمات محمود مهرابی فرمانده سابق پایگاه شهید باهنر تقدیر و "علی هروی" به عنوان فرمانده جدید پایگاه شهید باهنر دامغان معرفی شد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول