اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مخبر کمیسیون سیاست خارجی مجلس:

ایران بازیگر حقیقی مسائل منطقه‏ای و جهانی است

خبرگزاری فارس: مخبر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ایران بازیگر حقیقی مسائل منطقه‏ای و جهانی بوده و نقش واقعی ایران در مسائل منطقه‏ای و جهانی غیرقابل انکار است.

ایران بازیگر حقیقی مسائل منطقه‏ای و جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، کاظم جلالی در جمع پاسداران سپاه استان سمنان در حسینیه ثارالله سمنان، بیداری اسلامی را یکی از علل ورود دشمن به مذاکره با ایران دانست و افزود: اتفاقاتی که در دنیا و منطقه خاورمیانه رخ داد، مشکلات بسیاری را برای دشمن به وجود آورده و باید گفت که حقیقتاً خداوند یاری‏دهنده نظام اسلامی است و این اتفاقات دشمن را مجبور کرده که با ایران وارد مذاکره شود.

وی تصریح کرد: ایران بازیگر حقیقی مسائل منطقه‏ای و جهانی بوده و نقش واقعی ایران در مسائل منطقه‏ای و جهانی غیرقابل انکار است و سفر "کوفی عنان" به ایران در خصوص بحران سوریه اثبات‌ کننده این موضوع است.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گرد و غبار ناشی در برخی مشکلات نظیر تورم و بیکاری و برخی اختلافات داخلی ممکن است دیدگاه برخی‏ها را دچار اشکال کند، گفت: حقیقت آن است که ایران چون خورشیدی در دنیا می‏درخشد و باید کسانی که در داخل دچار سوءمدیریت هستند یا اختلافاتی دارند، متوجه افق و جایگاه انقلاب اسلامی باشند.

مخبر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به یک مدل قابل قبول در دنیا تبدیل شده و این ناشی از قدرت این کشور و پیشرفت روزافزون آن است، تأکید کرد: اینها نشأت گرفته از جریان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و خون شهدای انقلاب اسلامی است که موجب شده ایران اسلامی این‌گونه در جهان قدرت‏نمایی کند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول