اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صافی گلپایگانی:

نیروهای مسلح اسباب قدرت ایران در جهان هستند

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع تقلید قم گفت: سپاه و ارتش در مسیر دفاع از اسلام و ایران ثابت قدم هستند و با پیشرفت‌هایی که داشته‌اند، اسباب شوکت و قدرت اسلام و ایران را در جهان محیا کرده‌اند.

نیروهای مسلح اسباب قدرت ایران در جهان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی در دیدار فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم به همراه اعضای ستاد بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، با بیان اینکه ایجاد رعب و وحشت در دل دشمنان وظیفه سپاهیان اسلام است اظهار داشت: در طول تاریخ اسلام هرگاه مسلمانان به خدای خود توکل کرده و با ایمان و اخلاص در مقابل کفار ایستادند، پیروز شدند.

این مرجع تقلید بر لزوم توجه به مسائل معنوی در سطح نیروهای مسلح تاکید کرد و گفت: روحیه معنویت در سطح نیروهای مسلح به‌ویژه پاسداران و فرماندهان وجود دارد و وجود نیروهای مسلح مقتدر با ایمان عامل بیمه کشور از هر نوع گزند و آسیبی است.

وی با اشاره به حمله صدام به ایران اظهار داشت: در اوایل انقلاب اسلامی به حسب ظاهر در مقوله نظامی در ضعف بودیم، صدام بر اساس حساب دنیایی‌اش به ایران حمله کرد، ولی خداوند این انقلاب را به گونه‌ای که دنیا متحیر ماند از نابودی نگه داشت.

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی امدادهای غیبی و توجهات حضرت ولی عصر(عج) را عامل موفقیت رزمندگان اسلام عنوان کرد و گفت: شاید این امدادها غیبی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) را خیلی از مردم درک نکرده باشند، اما بودند و هستند کسانی که هنوز هم این امدادها و توجهات را درک می‌کنند.

وی با بیان اینکه الان هم برای حفظ انقلاب و نظام محتاج ایمان، استقامت، تعهد به دین و توسل به امام زمان هستیم اظهار داشت: این انقلاب اسلامی نوعی استحکام الهی است که هیچ‌کس نمی‌تواند آن را بشکند و این وعده قرآن برای کسانی است که با ایمان و عمل صالح به دنبال ترویج دین خداوند در جامعه هستند.

این مرجع تقلید با اشاره به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان گفت: به واسطه اینکه در دنیا روی پای خود ایستاده‌ایم و بر اصولمان ثابت قدم بودیم، دنیا ما را پذیرفت و البته باید در مواضع خود ایستادگی کنیم و این هویت اسلامی را که داشته‌ایم با قوت و قدرت در دنیا گسترش دهیم.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول