اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال ایران:

ارومیه قطب فوتسال ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال ایران گفت: با توجه به شرایط میزبانی شایسته و ظرفیت فوتسال در استان آذربایجان غربی می‌توان از ارومیه به‌عنوان قطب فوتسال ایران یاد کرد.

ارومیه قطب فوتسال ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عباس ترابیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای برگزاری مسابقات فوتسال غرب آسیا کمیته‌های 12 گانه تشکیل شده است.

وی افزود: آذربایجان غربی و شهر ارومیه با توجه به امکانات سخت‌افزاری از جمله سالن 6 هزار نفری الغدیر، تماشاگران پرشور و تجربه میزبانی رقابت‌های بین‌المللی در رشته‌های مختلف ورزشی بهترین گزینه برای میزبانی این دور از رقابت‌ها بود.

به گفته این مسئول در ابتدای کسب میزبانی مسابقات فوتسال، شهرهای دیگری برای میزبانی انتخاب شده بودند اما با توجه به رغبت مسئولان استانی آذربایجان غربی و برنامه‌ریزی قابل توجه آنها در نهایت ارومیه به میزبانی این رقابت‌ها انتخاب شد.

ترابیان اظهار امیدواری کرد، در طول برگزاری مسابقات ارومیه بتواند فرهنگ شایسته خود را به جهان نشان دهد.

وی گفت: با انصراف تیم‌های ملی لبنان، سوریه و امارات از حضور در این رقابت‌ها که طی نامه‌ای از سوی فادی زوریکات دبیرکل فدراسیون فوتبال غرب آسیا به مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران ارسال شده بود مقرر شد این مسابقات با حضور پنج تیم برگزار شود.

رئیس هیات فوتبال آذربایجان غربی هم گفت: سمینار فوتبال کشور همزمان با مسابقات فوتسال غرب آسیا در ارومیه برگزار می‌شود.

عزیز حافظی افزود: این سمینار یک‌روزه با حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و نایب‌رئیسان این فدراسیون در ارومیه برگزار و مسائل فوتبال کشور در آن بررسی می‌شود.

وی اضافه کرد: در این سمینار همچنین روسای هیئت‌های فوتبال سراسر کشور به همراه روسای کمیته‌های فدراسیون فوتبال حضور خواهند داشت.

به گفته این مسئول در این سمینار که با حضور مدیریت ارشد استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود، مسئولان ذی‌ربط مسائل فوتبال آذربایجان غربی را بررسی می کنند.

سومین دوره مسابقات فوتسال غرب آسیا به میزبانی ارومیه از روز جمعه هشتم تا سیزدهم اردیبهشت ماه امسال با حضور تیم‌های ایران، عراق، کویت، اردن و فلسطین برگزار می‌شود.

60 خبرنگار از نمایندگی خبرگزاری‌ها، روزنامه‌های سراسری، هفته‌نامه‌ها و دوهفته‌نامه‌های استانی مسابقات فوتسال غرب آسیا را پوشش رسانه‌ای می‌دهند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول