اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

موفقیت‏های امروز ایران حاصل خون شهیدان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: موفقیت‏های امروز ایران اسلامی حاصل خون شهیدان است و باید یاد و خاطره شهدا همواره گرامی داشته شود.

موفقیت‏های امروز ایران حاصل خون شهیدان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری دماوند، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد در دیدار با شماری از خانواده‏های معظم شهدای این شهرستان، خواستار توجه بیشتر به خانواده‏های شهیدان و پاسداشت خدمات و جان‏فشانی‏های شهدا در دوران پیروز انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی شد.

وی تصریح کرد: شهدا انتظار دارند که امروز به خوبی به وصیت آنها که همانا پیروی از ولایت فقیه و حمایت و پاسداری از انقلاب اسلامی است، عمل شود.

به گزارش فارس؛ اخیرا نیز پیکر پدر شهید "امیر شعبانی" با حضور فرماندار شهرستان دماوند و دیگر مسئولان در آبسرد تشییع شد. مراسم تشییع و تدفین پیکر پدر شهید معلم "امیر شعبانی" از شهدای مفقودالاثر شهرستان دماوند در هشت سال دفاع مقدس، با حضور مسئولان شهرستان دماوند برگزار شد.

فرماندار شهرستان دماوند به همراه امامان جمعه شهرهای دماوند و آبسرد، بخشدار مرکزی، فرماندهان و پرسنل سپاه، روسای ادارات بنیاد شهید و سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان با حضور در روستای اهران از توابع شهر آبسرد در مراسم تشییع پدر شهید امیر شعبانی شرکت کردند.

این مراسم در پی درگذشت مرحوم "ولی‏الله شعبانی" پدر معلم شهید امیر شعبانی در گلزار شهدای این روستا برگزار شد و پس از مراسم خاک‏سپاری، مردم و مسئولان در مجلس فاتحه‏ای که به همین مناسبت در مسجد اهران برگزار شد، شرکت کردند.

مرحوم حاج ولی‏الله شعبانی متولد سال 1314 است که فرزندش در 15مهر ماه سال 1362 در شهرستان قصر شیرین به همراه جمعی از هم‏رزمانش به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

شهید امیر شعبانی از شهدای فرهنگی شهرستان دماوند است که در سال 1362 در استان کرمانشاه و شهرستان قصر شیرین مفقودالاثر و بعد از گذشت 22 سال در 10 فروردین ماه 1384 پیکر پاکش به روستای اهران منتقل شد.

در این مراسم، علاوه بر مدیران و مسئولان، جمع کثیری از مردم شهیدپرور شهرستان دماوند و روستای اهران حضور داشتند.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول